Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / В рамках 10-го КМФР відбулося ток-шоу Нове покоління PR-фахівців на українському ринку.
28 Травня 2009
В рамках 10-го КМФР, відбулося ток-шоу "Нове покоління PR-фахівців на українському ринку. Хто переможе: батьки чи діти?" Захід проходив під егідою Українського PR-альянсу (UPRA).  


28 травня 2009 р., в рамках 10-го КМФР, відбулося ток-шоу "Нове покоління PR-фахівців на українському ринку. Хто переможе: батьки чи діти?" Захід проходив під егідою Українського PR-альянсу (UPRA). Учасники ток-шоу поділилися думками про актуальні питання проблеми "батьків і дітей" і подальший розвиток ринку PR в Україні в цілому.

У ток-шоу взяли участь керівники українських і зарубіжних PR-агенцій, студенти й молоді фахівці.
Модератором виступив Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, віце-президент Українського PR-альянсу.

Наприклад, Руслана Плис, вважає, що в українському піарі є "старше" і "нове" покоління, і їх підходи до вирішення PR- задач різні. Серед основних переваг фахівців, котрі працюють на ринку з кінця 90-х років, експерти назвали великий практичний досвід, уміння вирішувати поставлені задачі у непростих умовах, а серед "плюсів" нового покоління – більш профільні і системні знання, а також яскраво виражене прагнення використовувати нові методи роботи. При цьому слід зазначити, що фахівці "молодої хвилі" підходять до вирішення задач з легкістю, безсистемно, захоплюючись антуражем.

При цьому практично всі учасники зійшлися на думці, що кризи "батьків і дітей" на ринку поки що немає. Руслана Плис звернула увагу на важливість розуміння спільних інтересів між усіма гравцями ринку.
Також спікери говорили про необхідність консолідації піар-ринку з метою ефективного реагування на виклики, зумовлені часом. Показово, що в заході брали участь члени всіх трьох громадських організацій PR-ринку - UAPR, PR-ліги і UPRA, що можна вважати прикладом такої консолідації.

Наприкінці Валерій Курейко торкнувся теми впливу зарубіжних PR-фахівців на ринок України і можливості впливу українських піар-фахівців на європейський ринок в майбутньому. Деякі експерти висловили думку, що українські фахівці вже досягли необхідного рівня "дорослості" і в цілому нічим не гірші від закордонних.

Інформаційний партнер заходу – www.publicity.kiev.ua
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций