Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / В рамках 10-го КМФР відбулося ток-шоу Нове покоління PR-фахівців на українському ринку.
28 Травня 2009
В рамках 10-го КМФР, відбулося ток-шоу "Нове покоління PR-фахівців на українському ринку. Хто переможе: батьки чи діти?" Захід проходив під егідою Українського PR-альянсу (UPRA).  


28 травня 2009 р., в рамках 10-го КМФР, відбулося ток-шоу "Нове покоління PR-фахівців на українському ринку. Хто переможе: батьки чи діти?" Захід проходив під егідою Українського PR-альянсу (UPRA). Учасники ток-шоу поділилися думками про актуальні питання проблеми "батьків і дітей" і подальший розвиток ринку PR в Україні в цілому.

У ток-шоу взяли участь керівники українських і зарубіжних PR-агенцій, студенти й молоді фахівці.
Модератором виступив Валерій Курейко, генеральний директор компанії Publicity Creating, віце-президент Українського PR-альянсу.

Наприклад, Руслана Плис, вважає, що в українському піарі є "старше" і "нове" покоління, і їх підходи до вирішення PR- задач різні. Серед основних переваг фахівців, котрі працюють на ринку з кінця 90-х років, експерти назвали великий практичний досвід, уміння вирішувати поставлені задачі у непростих умовах, а серед "плюсів" нового покоління – більш профільні і системні знання, а також яскраво виражене прагнення використовувати нові методи роботи. При цьому слід зазначити, що фахівці "молодої хвилі" підходять до вирішення задач з легкістю, безсистемно, захоплюючись антуражем.

При цьому практично всі учасники зійшлися на думці, що кризи "батьків і дітей" на ринку поки що немає. Руслана Плис звернула увагу на важливість розуміння спільних інтересів між усіма гравцями ринку.
Також спікери говорили про необхідність консолідації піар-ринку з метою ефективного реагування на виклики, зумовлені часом. Показово, що в заході брали участь члени всіх трьох громадських організацій PR-ринку - UAPR, PR-ліги і UPRA, що можна вважати прикладом такої консолідації.

Наприкінці Валерій Курейко торкнувся теми впливу зарубіжних PR-фахівців на ринок України і можливості впливу українських піар-фахівців на європейський ринок в майбутньому. Деякі експерти висловили думку, що українські фахівці вже досягли необхідного рівня "дорослості" і в цілому нічим не гірші від закордонних.

Інформаційний партнер заходу – www.publicity.kiev.ua
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?