Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Українські виробники знайшли спільну мову з українськими піарниками
25 Червня 2009
В ІА "Укрінформ", під егідою UPRA, відбувся круглий стіл на тему "Купуй українське або Кому належить ця країна?", у якому взяли участь представники українських виробників та галузевих асоціацій. 


24 червня 2009 р. в агенції "Укрінформ" відбулося засідання круглого столу на тему "Купуй українське або Кому належить ця країна?", у якому взяли участь представники українських виробників та галузевих асоціацій. Захід було організовано Українським PR-альянсом (UPRA).

У круглому столі прийняли участь:
• Ніна Алі, Президент UPRA, директор PR-бюро "Дієслово".
• Валерій Курейко, Віце-президент UPRA, генеральний директор компанії "Publicity Creating".
• Руслана Плис, керівник інформаційно-аналітичного центру "Publicity".
• Назар Алі, директор Бюро Маркетингових технологій.
• Сергій Блощаневич, голова ради ЗАТ "Оболонь".
• Алекс Ліссітса, президент Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ).
• Марія Мудренко, прес-секретар асоціації "Укравтопром".
• Ольга Шурпач, директор з маркетингу ЗАТ "Росава".
• Олена Азарова, керівник служби зв'язків з громадськістю фармацевтичної корпорації "Артеріум".
• Юлія Сатиренко, керівник служби маркетингових комунікацій фармацевтичної корпорації "Артеріум".
• Михайло Грищенко, директор дослідницької компанії Retailstudio.

Учасники в своїх виступах в цілому зазначали, що в умовах поглиблення економічної кризи, зниження купівельної спроможності населення та відсутності підтримки з боку держави, вітчизняні виробники вимушені скорочувати обсяги виробництва. Представники національних виробників зазначали, що погіршення ситуації вимагає активних дій як з боку бізнесу, так і з боку держави – так, як це відбувається у всіх цивілізованих країнах, у тому числі й тих, що є членами СОТ.

Зокрема, серед тенденцій поточного року – збільшення уваги до внутрішнього ринку та внутрішнього споживача, активізація вітчизняних виробників та галузевих асоціацій щодо захисту своїх інтересів.
Учасники круглого столу визнали, що сьогодні значно зростає роль професійно побудованих зв'язків між владою, виробниками, споживачами та іншими групами громадськості.
Втім, при побудові таких зв'язків практично не використовується ресурс вітчизняних PR-агенцій, комунікаційних та консалтингових компаній у галузі зв'язків громадськості. Водночас саме вони здатні якнайкраще зрозуміти потреби вітчизняного бізнесу, розробити та зреалізувати потужні інформаційні програми та досягти прогнозованих результатів.

Ніна Алі, Президент UPRA, директор PR-бюро "Дієслово": "Неоліберальні цінності відкритого ринку, віртуальних грошей та вільної конкуренції зазнали нищівної поразки. Єдина надія - реальний сектор економіки. Досить гратися в "транші", "європейську відкритість" та "інвестиційну привабливість". Всі, хто виробляє реальні матеріальні цінності на цій землі, мають отримати преференції. Український PR-альянс готовий надати зброю суспільної думки проти зброї "валіз з грошима", яка, на жаль, сьогодні є уособленням національного інтересу".

Віце-президент UPRA, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко відзначив: "Українські виробники мають більш активно залучати до співпраці національні PR-агенції, які мають технології, практики, досвідчені колективи фахівців. Українським виробникам краще обирати свої, українські PR-агенції - це виправдано як з боку маркетингу, так і ідеологічно. Український ринок PR за десять років зміцнів і розвинувся якісно та кількісно. Це дає можливості для виробників під час світової кризи отримати якісні послуги за більш сприятливими цінами – як всередині країни, так і за кордоном".

Руслана Плис, керівник Інформаційно-аналітичного центру "Publicity": "Захищаючи свої інтереси, вітчизняні виробники вдаються до інструментів лобіювання, і це нормально. Але буде більш ефективним робити це у супроводі інформаційних та PR-кампаній, спрямованих на споживачів та широкі верстви населення. Громадська думка та увага ЗМІ вже мають вагу в нашому суспільстві. Для українських і PR-фахівців сьогодні має відкритись широке поле діяльності, у співпраці із вітчизняним виробником та галузевими асоціаціями".


Як підсумок заходу, всі учасники погодилися із пропозицією подальшої співпраці на ниві збільшення лояльності споживача до українського продукту. 

Український PR-альянс запрошує всі зацікавлені сторони до діалогу та дієвих кроків, з метою успішного протистояння кризі, захисту прав українського споживача та українського виробника.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?