Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Тема "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?" викликала жваве обговорення на круглому столі в рамках КМФР
28 Травня 2010
 

27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?"



27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?", організований Українським PR-альянсом.

В рамках заходу спікери обговорили актуальні питання, які стосуються як нових медіа, так і традиційних PR-методів, поділились досвідом просування компаній та брендів в різних середовищах: он-лайн та офф-лайн.

Спікерами на круглому столі виступили відомі фахівці в галузі PR та Інтернет-комунікацій, представники громадських організацій PR-ринку.

Круглий стіл викликав жвавий інтерес аудиторії – у залі були присутні понад 100 слухачів, що активно приймали участь у дискусії.

Під час заходу обговорювались наступні питання:

 Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування).
 Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси.
 «Традиційний» PR: в чому його сила?
 Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування.
 Чому PR-агентства рвонули в он-лайн?
 Коли «помре» офф-лайн?
 Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах).
 Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR.
 Віртуальні прибутки? Бюджети на комунікації у new media.
 Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм.

Як відзначив модератор круглого столу, віце-президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Тема взаємовідносин „нових” і „традиційних” PR-методів наразі дуже актуальна. На круглому столі експерти поділились досвідом, з власної практики оцінили ефективність застосування різних PR в залежності від ринків та потреб клієнта, що, без сумніву, стало корисною інформацією для учасників заходу. Спікери були досить відвертими у своїх оцінках, а слухачі ставили цікаві запитання, звучали також чимало практичних порад та спостережень. Отже, захід пройшов досить вдало".

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?