Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Тема "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?" викликала жваве обговорення на круглому столі в рамках КМФР
28 Травня 2010
 

27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?"



27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?", організований Українським PR-альянсом.

В рамках заходу спікери обговорили актуальні питання, які стосуються як нових медіа, так і традиційних PR-методів, поділились досвідом просування компаній та брендів в різних середовищах: он-лайн та офф-лайн.

Спікерами на круглому столі виступили відомі фахівці в галузі PR та Інтернет-комунікацій, представники громадських організацій PR-ринку.

Круглий стіл викликав жвавий інтерес аудиторії – у залі були присутні понад 100 слухачів, що активно приймали участь у дискусії.

Під час заходу обговорювались наступні питання:

 Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування).
 Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси.
 «Традиційний» PR: в чому його сила?
 Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування.
 Чому PR-агентства рвонули в он-лайн?
 Коли «помре» офф-лайн?
 Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах).
 Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR.
 Віртуальні прибутки? Бюджети на комунікації у new media.
 Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм.

Як відзначив модератор круглого столу, віце-президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Тема взаємовідносин „нових” і „традиційних” PR-методів наразі дуже актуальна. На круглому столі експерти поділились досвідом, з власної практики оцінили ефективність застосування різних PR в залежності від ринків та потреб клієнта, що, без сумніву, стало корисною інформацією для учасників заходу. Спікери були досить відвертими у своїх оцінках, а слухачі ставили цікаві запитання, звучали також чимало практичних порад та спостережень. Отже, захід пройшов досить вдало".

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций