Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Відбулася експертна онлайн-конференція "Апокаліпсис або ЄВРО-рівень:
3 Серпня 2011
 

3 серпня 2011 на сайті publicity.kiev.ua відбулася експертна інтернет-конференція «Апокаліпсис або ЄВРО-рівень: що робити в галузі PR в 2012 році?». Під час онлайн-конференції на запитання інтернет-користувачів відповів генеральний директор компанії стратегічних комунікацій «Publicity Creating» Валерій Курейко.



          3 серпня 2011 на сайті www.publicity.kiev.ua відбулася експертна інтернет-конференція «Апокаліпсис або ЄВРО-рівень: що робити в галузі PR в 2012 році?». Під час онлайн-конференції на запитання інтернет-користувачів відповів генеральний директор компанії стратегічних комунікацій «Publicity Creating» Валерій Курейко.
 

Всього по темі експертної конференції надійшло 35 запитань від інтернет-користувачів з Києва та інших міст України. Сторінку інтернет-конференції відвідало більше 700 читачів сайту Publicity.kiev.ua, до події також активно підключилися понад 200 користувачів Facebook, а за онлайн-репортажем стежили понад 2500 користувачів Twitter. Таким чином, аудиторія заходу склала понад 3400 користувачів.
Родзинкою Інтернет-конференції стали відповіді спікера на найбільш цікаві питання у відео-форматі.
Серед питань можна виділити як загальні, так і вузькоспеціалізовані. Переважна більшість питань до експерта безпосередньо стосувалась тематики PR для комерційних компаній, проблем українського ринку PR, особливостей та перспектив його функціонування. Нижче наведено відповіді Валерія Курейко на найбільш показові запитання під час інтернет-конференції:

Чи можете Ви назвати PR-інструменти, PR-послуги, які будуть користуватися значним попитом у цьогорічному осінньому бізнес-сезоні, і – в середній перспективі – у наступному році?
В. Курейко:
На перше місце поставлю розробку стратегічних документів, програм, концепцій, інформаційних моделей, потім PR першої особи, підготовку спікера, консалтинг перших осіб компанії, підвищення рівня компетенції PR-служб організації (наприклад, шляхом тренінгів).
Актуальні всі заходи, які сприяють підвищенню лояльності ключових груп громадськості (в першу чергу клієнтів, партнерів і співробітників), презентації обладнання і нових продуктів, навчальні семінари, тренінги. Відновлюється інтерес до прес-заходів (правда, у новому форматі), і звичайно, проникнення в Інтернет та соціальні мережі.
З боку клієнтів до PR-агентств характерні питання, пов'язані з розробкою ланцюжка повідомлень, підтримкою контенту в соціальних мережах: Що говоримо, пишемо? Сьогодні, завтра, післязавтра? Але ж це вимагає розробки інформаційної моделі для написання текстів, продуманих технічних завдань для фото і відеорепортажів.

• Які саме PR-стратегії будуть користуватися попитом у компаній B2B і B2C в 2012 році?
В. Курейко:
Головним лейтмотивом програм просування в найближчому році буде ЄВРО-2012. Завдання агентств – підключити бренди, програми клієнтів до проведення чемпіонату. Можливо, окремі сміливці спробують таку «крайність» як «апокаліпсис», що нібито наближається: «встигніть спробувати, насолодитися, купити, зустріти у всеозброєнні і т.д.». А в цілому – кожна компанія повинна ставити «свої» цілі – і в царині маркетингу, і в царині піар. З іншого боку, напередодні 2012 багато клієнтів мають повернутися до планування PR-програм на рік-два. Для цього знадобитися допомога спеціалізованих структур, частка аутсорсингу явно додасть іще 10-15% (зараз частка становить 35-40%).

• Якими бюджетами зможуть оперувати PR-агентства Україна в перспективі?
В. Курейко:
Для українських компаній в 2011 році характерним є бюджет 300-500 тис. грн. У 2012 році ми сподіваємося на його збільшення в два-три рази. Бюджет стандартного заходу може становити від 50 до 300 тис. грн.

• Як Ви вважаєте, чи важлива для клієнта величина агентства? Скільки людей працює з клієнтом?
В. Курейко
: Для клієнта важлива група, яка працює саме з ним. Скажу на прикладі Publicity Creating – для кожного клієнта створена клієнт-сервіс-група (3-5 фахівців), для роботи в Інтернеті і соціальних мережах ще є віртуальна команда (2-4 особи). На масштабних заходах, наприклад, на відкритті заводу, може працювати кілька десятків співробітників.

• Дайте оцінку PR-ринку України. Чи є він взагалі?
В. Курейко:
Ринок пережив непрості «нульові», і особливо 2008-2010 роки. Але весь цей період він все одно розвивався, глибокої стагнації не було. Зараз діє 20-30 агентств в Україні, загальна кількість клієнтів – 200-250 (середніх і великих), з бюджетом 30-150 тис. доларів. Ринок, в цілому, зберіг свою структуру, є громадські організації, галузеві заходи та конкурси.

• Чи можете ви порадити: коли саме українським компаніям варто починати PR-діяльність, щоб виділитися на тлі своїх конкурентів на рік ЄВРО-2012 в Україні? З чого краще починати подібні піар-кампанії?
В. Курейко:
Просто зараз. Місяць-два на розробку концепції або коригування наявної, і треба починати роботу, адже в липні 2012 року треба буде вже підбивати підсумки.

• Яке місце займатиме Digital PR, Інтернет-PR у просуванні вітчизняних компаній? Не витіснить ця галузь до кінця року оффлайн-формат?
В. Курейко:
Наступного року ми сподіваємося, що співвідношення залучення офф-лайн та он-лайн форм буде 50/50. Найголовніше питання полягає у підготовці кваліфікованих фахівців. Потрібні фахівці з досвідом роботи від 2-3 років, з реалізованими проектами. Посада Інтернет PR-менеджер поки сприймається як велика екзотика. Між «Діджитал» і «PR» не можна ставити знак рівності. Діджитал це все ж таки більше механіка, техніка. А PR – це контент і смисли, це завжди більш глобально.

З повним текстом інтернтет-конференції можна ознайомитися на сайті www.publicity.kiev.ua.  
Відео-відповіді можна переглянути за посиланнями: 1,2.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?