Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Ефективний PR алкогольних брендів в умовах економічної кризи
24 Лютого 2009
5 лютого в Одесі відбулася четверта міжнародна конференція "Маркетингові стратегії в просуванні алкогольної продукції". З доповіддю на конференції виступили фахівці Publicity Creating.
 

 



5 лютого в Одесі відбулася четверта міжнародна конференція "Маркетингові стратегії в просуванні алкогольної продукції" для виробників виноробної та лікеро-горілчаної продукції, керівників компаній, фахівців з маркетингу, бренд-менеджерів галузі.

У ході конференції слухачі ознайомилися з особливостями маркетингу в кризовий період та почули немало корисних рекомендацій.

Так, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій "Publicity Creating" Валерій Курейко запропонував основні шляхи та алгоритми вирішення кризових питань в галузі комунікацій на алкогольному ринку Основний акцент доповіді - на комплексному підході до PR та плановій роботі. Валерій Курейко відзначив також, що в умовах економічної кризи дуже важливим стає PR – просування першої особи компанії.

Керівник ІАЦ Publicity та управляючий партнер "Publicity Creating" Руслана Плис виступила з доповіддю "Мінімізація репутаційних і інформаційних ризиків ". У доповіді були названі два основні типи ризиків – комунікаційні ризики і ризики стосунків, проаналізовані основні зони і групи ризиків (серед них, зокрема партнери по маркетинговому ланцюжку, співробітники, ЗМІ і конкурети). Увага аудиторії акцентувалася на необхідності постійного моніторингу інформаційного простору, а також коректній роботі з такими групами, як партнери і співробітники компанії, що є методом запобігання інформаційно-репутаційним ризикам.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?