Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / участь у заходах / Ефективний PR алкогольних брендів в умовах економічної кризи
24 Лютого 2009
5 лютого в Одесі відбулася четверта міжнародна конференція "Маркетингові стратегії в просуванні алкогольної продукції". З доповіддю на конференції виступили фахівці Publicity Creating.
 

 



5 лютого в Одесі відбулася четверта міжнародна конференція "Маркетингові стратегії в просуванні алкогольної продукції" для виробників виноробної та лікеро-горілчаної продукції, керівників компаній, фахівців з маркетингу, бренд-менеджерів галузі.

У ході конференції слухачі ознайомилися з особливостями маркетингу в кризовий період та почули немало корисних рекомендацій.

Так, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій "Publicity Creating" Валерій Курейко запропонував основні шляхи та алгоритми вирішення кризових питань в галузі комунікацій на алкогольному ринку Основний акцент доповіді - на комплексному підході до PR та плановій роботі. Валерій Курейко відзначив також, що в умовах економічної кризи дуже важливим стає PR – просування першої особи компанії.

Керівник ІАЦ Publicity та управляючий партнер "Publicity Creating" Руслана Плис виступила з доповіддю "Мінімізація репутаційних і інформаційних ризиків ". У доповіді були названі два основні типи ризиків – комунікаційні ризики і ризики стосунків, проаналізовані основні зони і групи ризиків (серед них, зокрема партнери по маркетинговому ланцюжку, співробітники, ЗМІ і конкурети). Увага аудиторії акцентувалася на необхідності постійного моніторингу інформаційного простору, а також коректній роботі з такими групами, як партнери і співробітники компанії, що є методом запобігання інформаційно-репутаційним ризикам.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций