Стратегічні комунікації та PR
12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій "Золоте Зерно".
12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій "Золоте Зерно". Рейтинг, що містить три номінації, складено за результатами опитування представників ЗМІ. Подібний проект на українському ринку реалізовано вперше.
Опитування проведено інформаційним сайтом www.publicity.kiev.ua у грудні 2007-січні 2008 року методом Інтернет-анкетування і частково методом телефонного інтерв'ю. В опитуванні взяли участь понад 30 журналістів українських ділових та спеціалізованих видань, а також інформагенцій та галузевих інформаційних Інтернет-сайтів.
За результатами, складено рейтинг найбільш відомих та професійних PR-агенцій, що працюють в Україні, за версією представників ЗМІ. А також визначено найбільш авторитетних PR-фахівців з числа персон, названий журналістами.
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating зайняла призові місця в трьох номінаціях:
У номінації "Найбільш відома PR-агенція"
2 місце - Publicity Creating
У номінації "Найбільш професійна PR-агенція"
1 місце - Publicity Creating
У номінації "Найбільш авторитетний РR-професіонал"
2 место – Руслана Плис (Publicity Creating)
Загалом у ході опитування респонденти назвали 55 компаній (PR-агенцій та інших компаній, які надають PR-послуги), а також було названо 64 персони (серед них як співробітники PR-агенцій, так і спеціалісти, що працюють у складі компаній та підприємств) .
Основні питання анкети були відкритими, що дозволяє говорити про високу достовірність отриманих результатів.
На думку респондентів, ключовими критеріями професійності PR-агенцій є:
• Професіоналізм керівники та співробітників агенції
• Виконання етичних норм у роботі зі ЗМІ
• Ефективна система/схема/технологія роботи
• Досягнення поставлених задач, результативність роботи
• Якісне обслуговування клієнтів