Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Визначено переможців рейтингу Золоте Зерно
10 Січня 2008

12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій  "Золоте Зерно". 



12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій  "Золоте Зерно".  Рейтинг, що містить три номінації, складено за результатами опитування представників ЗМІ. Подібний проект на українському ринку реалізовано вперше.
Опитування проведено інформаційним сайтом  www.publicity.kiev.ua   у грудні  2007-січні 2008 року методом Інтернет-анкетування і частково методом телефонного інтерв'ю. В опитуванні взяли участь понад 30 журналістів українських ділових та спеціалізованих видань, а також інформагенцій та галузевих інформаційних Інтернет-сайтів.


За результатами, складено рейтинг найбільш відомих та професійних PR-агенцій, що працюють в Україні, за версією представників ЗМІ. А також визначено найбільш авторитетних PR-фахівців з числа персон, названий журналістами.


Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating зайняла призові місця в трьох номінаціях:
У номінації "Найбільш відома PR-агенція"

2 місце - Publicity Creating

У номінації  "Найбільш професійна PR-агенція"

1 місце - Publicity Creating

У номінації "Найбільш авторитетний РR-професіонал"

2 место – Руслана Плис (Publicity Creating)


Загалом у ході опитування респонденти назвали  55 компаній (PR-агенцій та інших компаній, які надають PR-послуги), а також було названо 64 персони (серед них як співробітники PR-агенцій, так і спеціалісти, що працюють у складі компаній та підприємств) .


Основні питання анкети були відкритими, що дозволяє говорити про високу достовірність отриманих результатів. 


На думку респондентів, ключовими критеріями професійності PR-агенцій є:
•    Професіоналізм керівники та співробітників агенції
•    Виконання етичних норм у роботі зі ЗМІ
•    Ефективна система/схема/технологія  роботи
•    Досягнення поставлених задач, результативність роботи
•    Якісне обслуговування клієнтів
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций