Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Визначено переможців рейтингу Золоте Зерно
10 Січня 2008

12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій  "Золоте Зерно". 



12 лютого 2008 р. оголошено переможців рейтингу PR-агенцій  "Золоте Зерно".  Рейтинг, що містить три номінації, складено за результатами опитування представників ЗМІ. Подібний проект на українському ринку реалізовано вперше.
Опитування проведено інформаційним сайтом  www.publicity.kiev.ua   у грудні  2007-січні 2008 року методом Інтернет-анкетування і частково методом телефонного інтерв'ю. В опитуванні взяли участь понад 30 журналістів українських ділових та спеціалізованих видань, а також інформагенцій та галузевих інформаційних Інтернет-сайтів.


За результатами, складено рейтинг найбільш відомих та професійних PR-агенцій, що працюють в Україні, за версією представників ЗМІ. А також визначено найбільш авторитетних PR-фахівців з числа персон, названий журналістами.


Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating зайняла призові місця в трьох номінаціях:
У номінації "Найбільш відома PR-агенція"

2 місце - Publicity Creating

У номінації  "Найбільш професійна PR-агенція"

1 місце - Publicity Creating

У номінації "Найбільш авторитетний РR-професіонал"

2 место – Руслана Плис (Publicity Creating)


Загалом у ході опитування респонденти назвали  55 компаній (PR-агенцій та інших компаній, які надають PR-послуги), а також було названо 64 персони (серед них як співробітники PR-агенцій, так і спеціалісти, що працюють у складі компаній та підприємств) .


Основні питання анкети були відкритими, що дозволяє говорити про високу достовірність отриманих результатів. 


На думку респондентів, ключовими критеріями професійності PR-агенцій є:
•    Професіоналізм керівники та співробітників агенції
•    Виконання етичних норм у роботі зі ЗМІ
•    Ефективна система/схема/технологія  роботи
•    Досягнення поставлених задач, результативність роботи
•    Якісне обслуговування клієнтів
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?