Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Результати дослідження ринку рекрутингу в Україні : що буде після кризи?
12 Грудня 2008
Згідно підсумків дослідження об'єм ринку рекрутингових послуг в Україні складає від 50 до 100 млн. дол. США.

 



2 грудня 2008 р. Publicity Creating в ІА "Українські новини" організована прес-конференція "Результати дослідження ринку рекрутингу в Україні: що буде після кризи?" Згідно підсумків дослідження об'єм ринку рекрутингових послуг в Україні складає від 50 до 100 млн. дол. США .

На ринку рекрутингу України можна виділити три основні види операторів: компанії, що спеціалізуються на підборі вищого керівного складу і ексклюзивних фахівців (Executive Search Agency); агентства по підбору персоналу середнього і нижчого рівнів (Recruiting Agency); агентства по працевлаштуванню.

Всі HR – агентства умовно можна розділити на три групи:

  • крупні агентства – "Фабрика"
  • середні агентства - "Бутік/ательє"
  • дрібні агентства – "Зона ризику"

При цьому, за останній час виділився ряд молодих агентств, що динамічно розвиваються, які встигли розвинутися на хвилі загального розвитку ринку та затребуваності рекрутингових послуг і придбали солідний портфель клієнтів.

Експерти зробили свій прогноз розвитку ринку рекрутингу в Україні на час кризи:

  • "Оновлення" ринку: багато дрібних компаній перестануть існувати, агентства середнього рівня виживатимуть за рахунок введення нових послуг окрім рекрутмента;
  • Основні складнощі, з якими зіткнуться HR-агентства, будуть пов'язані зі скороченням бюджетів крупних компаній на даний вигляд послуг і різким зменшенням кількості вакансій;

Прогнозується підвищення попиту на аутплейсмент для працевлаштування співробітників, які скорочуватимуться. На даний момент, у зв'язку з тим, що ринкова ситуація не сприятлива для інвестиційної, банківської, будівельної і металургійної сфер, цілий ряд компаній-операторів цих ринків прийшли до вирішення про скорочення штату співробітників. Це і привело до зменшення кількості вакансій на ринку праці.

Щоб вижити в умовах кризи і розвиватися, HR-агентствам експерти рекомендують:

  • вводити і розвивати нові послуги в рамках рекрутмента та управління людськими ресурсами,
  • створювати додаткові методики для детальнішої оцінки фахівців, які "хлинуть" на ринок праці.

Директор рекрутингової компанії "Форсаж" Олена Грищук відзначила: "Форсаж" ініціював дане дослідження, оскільки ринок рекрутингу в Україні абсолютно не структурований: операторів багато, але якість послуг, що надаються, на жаль, залишає бажати кращого. Дослідження дає відповіді на питання: чим живе цей ринок, хто основні оператори, чого чекають клієнти від рекрутингових компаній, що буде далі, які можливості відкриваються. Ми вважаємо це важливим, особливо зараз.  Адже людські ресурси, люди – це одна з найважливіших складових будь-якої економіки. Від того, наскільки люди задоволені своєю роботою, чи працевлаштовані вони, як поступають по відношенню до них працедавці та рекрутери – значною мірою залежить соціальний клімат в суспільстві".

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций