Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Результати дослідження ринку рекрутингу в Україні : що буде після кризи?
12 Грудня 2008
Згідно підсумків дослідження об'єм ринку рекрутингових послуг в Україні складає від 50 до 100 млн. дол. США.

 



2 грудня 2008 р. Publicity Creating в ІА "Українські новини" організована прес-конференція "Результати дослідження ринку рекрутингу в Україні: що буде після кризи?" Згідно підсумків дослідження об'єм ринку рекрутингових послуг в Україні складає від 50 до 100 млн. дол. США .

На ринку рекрутингу України можна виділити три основні види операторів: компанії, що спеціалізуються на підборі вищого керівного складу і ексклюзивних фахівців (Executive Search Agency); агентства по підбору персоналу середнього і нижчого рівнів (Recruiting Agency); агентства по працевлаштуванню.

Всі HR – агентства умовно можна розділити на три групи:

  • крупні агентства – "Фабрика"
  • середні агентства - "Бутік/ательє"
  • дрібні агентства – "Зона ризику"

При цьому, за останній час виділився ряд молодих агентств, що динамічно розвиваються, які встигли розвинутися на хвилі загального розвитку ринку та затребуваності рекрутингових послуг і придбали солідний портфель клієнтів.

Експерти зробили свій прогноз розвитку ринку рекрутингу в Україні на час кризи:

  • "Оновлення" ринку: багато дрібних компаній перестануть існувати, агентства середнього рівня виживатимуть за рахунок введення нових послуг окрім рекрутмента;
  • Основні складнощі, з якими зіткнуться HR-агентства, будуть пов'язані зі скороченням бюджетів крупних компаній на даний вигляд послуг і різким зменшенням кількості вакансій;

Прогнозується підвищення попиту на аутплейсмент для працевлаштування співробітників, які скорочуватимуться. На даний момент, у зв'язку з тим, що ринкова ситуація не сприятлива для інвестиційної, банківської, будівельної і металургійної сфер, цілий ряд компаній-операторів цих ринків прийшли до вирішення про скорочення штату співробітників. Це і привело до зменшення кількості вакансій на ринку праці.

Щоб вижити в умовах кризи і розвиватися, HR-агентствам експерти рекомендують:

  • вводити і розвивати нові послуги в рамках рекрутмента та управління людськими ресурсами,
  • створювати додаткові методики для детальнішої оцінки фахівців, які "хлинуть" на ринок праці.

Директор рекрутингової компанії "Форсаж" Олена Грищук відзначила: "Форсаж" ініціював дане дослідження, оскільки ринок рекрутингу в Україні абсолютно не структурований: операторів багато, але якість послуг, що надаються, на жаль, залишає бажати кращого. Дослідження дає відповіді на питання: чим живе цей ринок, хто основні оператори, чого чекають клієнти від рекрутингових компаній, що буде далі, які можливості відкриваються. Ми вважаємо це важливим, особливо зараз.  Адже людські ресурси, люди – це одна з найважливіших складових будь-якої економіки. Від того, наскільки люди задоволені своєю роботою, чи працевлаштовані вони, як поступають по відношенню до них працедавці та рекрутери – значною мірою залежить соціальний клімат в суспільстві".

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?