Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Відкритий лист про необхідність незалежного дослідження українського ринку PR
10 Листопада 2006

Відкритий Лист



Відкритий Лист


Президенту Української Ліги зв'язків з громадськістю (PR-Ліги)
Президенту Української  асоціації зі  зв'язків з громадськістю (UAPR)
Операторам українського ринку  PR
 

Шановні  панове, колеги,


Останнім часом розвиток українського ринку PR прискорився, він зростає кількісно та якісно. Ситуація на ринку постійно змінюється   з'являються нові спеціалізовані структури, розширюється спектр пропонованих послуг, зростають вимоги клієнтів. Активізувалась робота двох професійних об'єднань фахівців. Держава, бізнес та суспільство у цілому, починають розуміти важливість та суть професійної, етичної PR-діяльності для розвитку демократичного відкритого суспільства цивілізованої конкуренції, становлення незалежних ЗМІ. 


В той же час, в Україні відсутня об'єктивна інформація про стан PR-ринку   об'єм, динаміку розвитку, основні сегменти, рейтинг провідних операторів і таке інше. Це значно ускладнює роботу професійних компаній із клієнтами та налагодження контактів із зарубіжними партнерами.
 


Експертні оцінки окремих фахівців, структур, непрофільних громадських організацій, що звучать час від часу у ЗМІ, із зрозумілих причин суб'єктивні і не відображають реальної ситуації.
 


Publicity Creating, як одна із досвідчених спеціалізованих компаній, що  безпосередньо приймала і приймає  активну  участь у формуванні та розвитку ринку PR, звертається до PR-Ліги, UAPR  та всіх зацікавлених операторів ринку із пропозицією фінансово та організаційно підтримати  проведення  спільного  дослідження українського ринку PR. 
 

Впевнені, що об'єктивна оцінка ринку на основі дослідження, здійсненого  незалежною компанією, буде сприяти структуризації та подальшому якісному зростанню українського PR-ринку, розвитку цивілізованих PR у нашій країні.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?