Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Підсумки 1 півріччя 2009 р. на українському PR-ринку
23 Липня 2009
Компанії, у яких PR виконував стратегічну функцію, не тільки не скоротили бюджети, деякі навпаки навіть їх  збільшили.

 



Служба моніторингу та аналітики Publicity Creating підбила підсумки 1 півріччя на українському PR ринку.

Загальні тенденції, клієнти.
Компанії, у яких PR виконував стратегічну функцію, не тільки не скоротили бюджети, деякі навпаки навіть збільшили вклади. Компанії, котрі розуміли PR як разові акції чи одиничні заходи, скоротили PR-бюджети і звели PR-активність до мінімуму, оскільки такий піар ніяк не впливає на маркетингові результати.
На сьогодні, найбільш затребуваними послугами є організація PR-заходів для партнерів – включаючи конференції, технічні семінари, форуми. Також актуальні елементи антикризових PR. Спостерігається певний попит на розробку стратегій, консалтинг, послуги по насиченню інформаційного простору позитивною інформацією і налагодження контактів з лідерами думок. Зберігається зацікавленість PR-формами роботи в Інтернеті, моніторингом і контент-аналізом.
Особливою увагою PR став користуватися з боку українських виробників, як для просування власної продукції серед покупців і партнерів, так і в справі лобіювання галузевих інтересів на державному рівні.
Навіть ринки, що найбільш постраждали від кризи, поступово повертаються до маркетингової активності в цілому і піар-актівності зокрема – фінансовий, автомобільний, будівельний. Зокрема, фармацевтичний і агроринок переносять свої активності на друге півріччя 2009 року.
Загальною тенденцією на ринку є прагнення клієнтів пов'язати PR-діяльність з маркетинговими результатами, а при виборі технологій та інструментів скористатися перевіреними схемами з метою мінімізації ризиків. Клієнти також стали вимагати прозорішої і чіткішої схеми при співпраці з PR-агенціями.

Оператори ринку
PR-агенції розділилися на явних аутсайдерів зі зменшенням бюджетів і клієнтської бази до 50-70% і явних лідерів з підвищенням обороту від 5 до 15%, у порівнянні з 1 півріччям 2008 року.
Згідно даних Служби моніторингу і аналітики Publicity Creating, на ринку на цей поточний момент працює більше 100 спеціалізованих PR-структур*. Кількість нових, і тих які зникають з ринку PRA, практично компенсує один одного.
Можна відзначити слабку активність профільних асоціацій PR-ринку – більшість з них пасивно спостерігають за перебігом кризи.
Важливим для ринку є проведення в 2009 році традиційних профільних заходів: PR-фестиваль, PR-форум, PR-конгрес і Саміт "Дні PR в Україні" – це буде позитивним сигналом для агенцій, клієнтів і ринку в цілому.

Персонал
Значне скорочення персоналу, яке спостерігалося взимку і на початку весни в середньо-крупних PR-агентствах і в PR-відділах компаній, а також в структурних PR-підрозділах рекламних і медіа-холдингів, практично припинилося. Кількість персоналу стала граничною для здатності обслуговування клієнтів.
Більшість малих та ще недавно створених агентств скоротилися до 1-3 осіб, тобто знаходяться на межі існування як суб'єкти ринку, переходячи в категорію "фрі-ланс".
Поява вакансій, пов'язаних з PR, призводить до значної активізації претендентів в Інтернеті до 300 резюме за 4 години.
Також, агенції та компанії перестали цікавитися кандидатами без досвіду роботи і позитивних рекомендацій, стали більш гнучкими в роботі з персоналом. Заробітні плати в більшості агенцій скоротилися на 30-50%, у тому числі і за рахунок виплат за зниженим курсом. Лічені агентства зберегли всі робочі місця, практично колишній рівень зарплат для співробітників .

В цілому, за підсумками 1 півріччя, експерти Publicity Creating відзначають початок покращення ситуації на PR-ринку.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций