Стратегічні комунікації та PR
Як відомо, з 1 червня 2006 р. в Україні заборонено виробляти автомобілі, двигуни яких не відповідають вимогам екологічних норм Євро-2, а з 1 липня - буде заборонена перша реєстрація таких машин у органах ДАІ.
Як відомо, з 1 червня 2006 р. в Україні заборонено виробляти автомобілі, двигуни яких не відповідають вимогам екологічних норм Євро-2, а з 1 липня - буде заборонена перша реєстрація таких машин у органах ДАІ.
Інформаційна кампанія, зокрема, включала роботу із експертами ринку, з метою підняти тему введення Євро-2 в українських ЗМІ, показати плюси та мінуси цього законодавчого нововведення.
У результаті інформаційної кампанії, у спеціалізованій, діловій, популярній та регіональній пресі, а також в Інтернет, з'явились десятки матеріалів, що висвітлюють проблему введення Євро-2 у різних аспектах.