Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Компанії орієнтуються на внутрішню аудиторію, а не на зовнішню, - Президент UPRA
26 Жовтня 2009

Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі.



Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі. До того ж, кількість спеціалістів значно зменшилась як з одного, так і з іншого боку, вважає Президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

"Компанії збільшили кількість цільових, контактних форм просування, переключились із зовнішніх аудиторій на внутрішні. Наприклад, кількість різноманітних заходів для партнерів в 2009 році збільшилось в середньому в 2 рази. А от кількість заходів для ЗМІ або скоротились, або залишились на тому ж рівні", - відзначає Валерій Курейко.

Відповідно, PR-фахівці тепер приділяють набагато більше уваги аудиторіям, від яких реально залежать ринкові позиції і маркетингові результати (партнери по маркетинговому ланцюжку співробітники, інвестори). Така політика дозволяє утримати позиції в галузі, сегменті.

"Можна констатувати, що доля PR в маркетинговому бюджеті (в середньому 10-20%) під час кризи має тенденцію до зростання, а в пост-кризовий період PR-бюджети значно збільшаться в грошовому виразі", - відзначає експерт.

Багато галузей буде підштовхувати до розвитку відкладений попит. Також, внаслідок перерозподілу ринку, конкуренція посилиться. Фахівці радять розрахувати період завершення кризи в галузі, в своєму секторі, і почати підготовку компанії до розвитку за 4-6 місяців до цього.

Укрінформ
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций