Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Компанії орієнтуються на внутрішню аудиторію, а не на зовнішню, - Президент UPRA
26 Жовтня 2009

Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі.



Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі. До того ж, кількість спеціалістів значно зменшилась як з одного, так і з іншого боку, вважає Президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

"Компанії збільшили кількість цільових, контактних форм просування, переключились із зовнішніх аудиторій на внутрішні. Наприклад, кількість різноманітних заходів для партнерів в 2009 році збільшилось в середньому в 2 рази. А от кількість заходів для ЗМІ або скоротились, або залишились на тому ж рівні", - відзначає Валерій Курейко.

Відповідно, PR-фахівці тепер приділяють набагато більше уваги аудиторіям, від яких реально залежать ринкові позиції і маркетингові результати (партнери по маркетинговому ланцюжку співробітники, інвестори). Така політика дозволяє утримати позиції в галузі, сегменті.

"Можна констатувати, що доля PR в маркетинговому бюджеті (в середньому 10-20%) під час кризи має тенденцію до зростання, а в пост-кризовий період PR-бюджети значно збільшаться в грошовому виразі", - відзначає експерт.

Багато галузей буде підштовхувати до розвитку відкладений попит. Також, внаслідок перерозподілу ринку, конкуренція посилиться. Фахівці радять розрахувати період завершення кризи в галузі, в своєму секторі, і почати підготовку компанії до розвитку за 4-6 місяців до цього.

Укрінформ
 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення