Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Компанії орієнтуються на внутрішню аудиторію, а не на зовнішню, - Президент UPRA
26 Жовтня 2009

Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі.



Впродовж кризового року, PR-фахівці компаній і агенцій відчули себе в одному човні, в бурхливому кризовому морі. До того ж, кількість спеціалістів значно зменшилась як з одного, так і з іншого боку, вважає Президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

"Компанії збільшили кількість цільових, контактних форм просування, переключились із зовнішніх аудиторій на внутрішні. Наприклад, кількість різноманітних заходів для партнерів в 2009 році збільшилось в середньому в 2 рази. А от кількість заходів для ЗМІ або скоротились, або залишились на тому ж рівні", - відзначає Валерій Курейко.

Відповідно, PR-фахівці тепер приділяють набагато більше уваги аудиторіям, від яких реально залежать ринкові позиції і маркетингові результати (партнери по маркетинговому ланцюжку співробітники, інвестори). Така політика дозволяє утримати позиції в галузі, сегменті.

"Можна констатувати, що доля PR в маркетинговому бюджеті (в середньому 10-20%) під час кризи має тенденцію до зростання, а в пост-кризовий період PR-бюджети значно збільшаться в грошовому виразі", - відзначає експерт.

Багато галузей буде підштовхувати до розвитку відкладений попит. Також, внаслідок перерозподілу ринку, конкуренція посилиться. Фахівці радять розрахувати період завершення кризи в галузі, в своєму секторі, і почати підготовку компанії до розвитку за 4-6 місяців до цього.

Укрінформ
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?