Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Компанія Publicity Creating звернулась до професійних об єднань та операторів українського PR-ринку
5 Квітня 2007

Відкритий лист



Відкритий лист


Президенту Української асоціації по зв'язкам з громадськістю  (UAPR) Ярині Ключковській
Президенту Української Ліги по зв'язкам з громадськістю (PR-Ліги) Андрію Ротовському
Операторам українського PR-ринку
Засобам масової інформації

Шановне панство, колеги,

 
Останнім часом значно збільшилась кількість тендерів на PR-обслуговування, організованих компаніями, підприємствами, організаціями. Ця позитивна тенденція відображає прискорення розвитку українського ринку PR, збільшення попиту на  PR-послуги.


В той же час, загальний рівень організації тендерів у сфері PR залишається низьким, з цілого ряду причин. Основні проблеми організації та проведення тендерів, сьогодні, на наш погляд, наступні.  


По-перше, організатори тендерів, як правило, не мають чіткого уявлення про ситуацію на ринку PR, не володіють інформацією про основних операторів, їх позиціонування, досвід, професіоналізм. В результаті, часто до тендеру запрошуються компанії різної спеціалізації (аж до участі у тендері неспеціалізованих структур, наприклад, рекламних агенцій) та різного професійного рівня. Це ускладнює об'єктивну оцінку пропозицій від учасників тендеру – за формою, змістом та вартістю послуг.

 
По-друге, багато компаній проводять тендери непрозоро – наприклад, відмовляються повідомити кількість та склад учасників, не можуть чітко назвати критерії оцінки пропозицій та вибору переможця. Більше того, результати тендеру доволі часто не доводяться до відома учасників, а у ряді випадків тендери закінчуються "нічим" (тобто, ніхто із учасників не стає переможцем, що дає підстави вважати такі тендери фіктивними). Така практика негативно впливає на репутацію компаній-організаторів, дискредитує тендер як інструмент цивілізованої конкуренції.


По-третє, до цих пір не всі організатори мають бриф, де чітко вказані мета, аудиторії, специфіка ринку та об'єкту просування та інша інформація, необхідна для розробки пропозиції. Також далеко не завжди організатори надають інформацію власне про умови тендеру – терміни проведення, вимоги до тендерної документації, порядок прийняття рішення і т.ін. Разом із причинами, названими раніше, це ускладнює завдання для учасників, знижує мотивацію до участі у тендері,  відштовхує професійні PR-структури.  


Насамкінець, найголовнішою проблемою є відсутність єдиних правил проведення тендерів на PR-обслуговування, які б описували всі принципові моменти для організаторів та для учасників та слугували б орієнтиром проведення ефективних тендерів для обох сторін.


В існуванні та слідкуванні таким Правилам зацікавлені як компанії-клієнти, так і PR-агенції. Адже організовуючи тендер, компанії прагнуть залучити кращих фахівців для вирішення своїх завдань у галузі PR та отримати можливість реального вибору найбільш вдалої та ефективної пропозиції. PR-агенції, у свою чергу, зацікавлені у отриманні нових, вигідних та цікавих, контрактів,  на основі чесної конкурентної боротьби. 


Publicity Creating,  як один із провідних операторів українського PR-ринку, звертається до керівництва   та членів PR-Ліги,  UAPR, до всіх зацікавлених сторін із пропозицією виробити та прийняти єдині Правила проведення тендерів на PR-обслуговування.  Publicity Creating  підготовлений проект таких Правил, текст якого доступний для всіх бажаючих на http://publicity-creating.ua/proxy6543/analitics/pravila.html
 


Впевнені, що наявність чітких Правил проведення тендерів, підтриманих  провідними операторами, крупними компаніями, професійними організаціями та спеціалістами, перетворить тендери у ефективний інструмент вибору партнера у галузі  PR, посприяє структуризації та подальшому якісному зростанню українського PR-ринку, розвитку цивілізованих  PR  у нашій країні. 
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?