Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Як синхронізувати PR-активності з інформаційним полем навколо Євро-2012?
5 Вересня 2011
 

В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?
 



     В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?

Для компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating вирішення цього питання для потенційних клієнтів є одним із пріоритетних завдань на найближчий період. Кваліфіковані співробітники компанії аналізують ситуацію і створюють відповідні програми з інтеграції тематики "Євро-2012" в комунікаційну стратегію клієнтів на 2012 рік.

Рішення цього завдання дозволить клієнтам Publicity Creating не тільки не загубитися в інформаційному шумі навколо Євро-2012, але і синхронізувати свою PR-активність з цією подією світового масштабу і отримати певні іміджеві та маркетингові дивіденди.

«Очевидно, що тема Євро-2012 буде ключовою протягом всього першого півріччя наступного року. Щоб не загубитися в інформаційному шумі навколо Єврочемпіонату, є сенс пов'язати свої піар-активності з даною подією. Для своїх теперішніх клієнтів ми вже знайшли можливість використовувати факт проведення чемпіонату в нашій країні для посилення їх PR-активності, збільшення її ефективності. Тому ми вирішили запропонувати цю стратегічну послугу широкому колу українських компаній» – повідомив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.

Окремо варто відзначити, що практично в усіх серйозних компаній є потреба у розробці професійної PR-стратегії та інформаційної моделі на річний період – незалежно від тематики Євро-2012. Осінній бізнес-сезон – вдалий час для того, щоб вчасно підготувати ці документи і спланувати PR-активності, скориставшись послугами фахівців Publicity Creating.  

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?