Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Як синхронізувати PR-активності з інформаційним полем навколо Євро-2012?
5 Вересня 2011
 

В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?
 



     В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?

Для компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating вирішення цього питання для потенційних клієнтів є одним із пріоритетних завдань на найближчий період. Кваліфіковані співробітники компанії аналізують ситуацію і створюють відповідні програми з інтеграції тематики "Євро-2012" в комунікаційну стратегію клієнтів на 2012 рік.

Рішення цього завдання дозволить клієнтам Publicity Creating не тільки не загубитися в інформаційному шумі навколо Євро-2012, але і синхронізувати свою PR-активність з цією подією світового масштабу і отримати певні іміджеві та маркетингові дивіденди.

«Очевидно, що тема Євро-2012 буде ключовою протягом всього першого півріччя наступного року. Щоб не загубитися в інформаційному шумі навколо Єврочемпіонату, є сенс пов'язати свої піар-активності з даною подією. Для своїх теперішніх клієнтів ми вже знайшли можливість використовувати факт проведення чемпіонату в нашій країні для посилення їх PR-активності, збільшення її ефективності. Тому ми вирішили запропонувати цю стратегічну послугу широкому колу українських компаній» – повідомив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.

Окремо варто відзначити, що практично в усіх серйозних компаній є потреба у розробці професійної PR-стратегії та інформаційної моделі на річний період – незалежно від тематики Євро-2012. Осінній бізнес-сезон – вдалий час для того, щоб вчасно підготувати ці документи і спланувати PR-активності, скориставшись послугами фахівців Publicity Creating.  

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций