Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Як синхронізувати PR-активності з інформаційним полем навколо Євро-2012?
5 Вересня 2011
 

В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?
 



     В осінньому бізнес-сезоні, що передує 2012-му року, багато українських компаній задаються питанням: яким чином можна зв'язати власні PR-активності із Чемпіонатом Європи з футболу?

Для компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating вирішення цього питання для потенційних клієнтів є одним із пріоритетних завдань на найближчий період. Кваліфіковані співробітники компанії аналізують ситуацію і створюють відповідні програми з інтеграції тематики "Євро-2012" в комунікаційну стратегію клієнтів на 2012 рік.

Рішення цього завдання дозволить клієнтам Publicity Creating не тільки не загубитися в інформаційному шумі навколо Євро-2012, але і синхронізувати свою PR-активність з цією подією світового масштабу і отримати певні іміджеві та маркетингові дивіденди.

«Очевидно, що тема Євро-2012 буде ключовою протягом всього першого півріччя наступного року. Щоб не загубитися в інформаційному шумі навколо Єврочемпіонату, є сенс пов'язати свої піар-активності з даною подією. Для своїх теперішніх клієнтів ми вже знайшли можливість використовувати факт проведення чемпіонату в нашій країні для посилення їх PR-активності, збільшення її ефективності. Тому ми вирішили запропонувати цю стратегічну послугу широкому колу українських компаній» – повідомив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.

Окремо варто відзначити, що практично в усіх серйозних компаній є потреба у розробці професійної PR-стратегії та інформаційної моделі на річний період – незалежно від тематики Євро-2012. Осінній бізнес-сезон – вдалий час для того, щоб вчасно підготувати ці документи і спланувати PR-активності, скориставшись послугами фахівців Publicity Creating.  

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?