Стратегічні комунікації та PR
У липні-серпні 2002 р. центром PR консалтинга Publicity Creating було проведено телефонне опитування на тему "Зацікавленість у PR-послугах, ставлення до семінарів з тематики PR".
У липні-серпні 2002 р. центром PR консалтинга Publicity Creating було проведено телефонне опитування на тему "Зацікавленість у PR-послугах, ставлення до семінарів з тематики PR".
У ході дослідження було опитано 922 компанії. Питання було адресовано керівникам компаній, керівникам маркетингових підрозділів та PR-менеджерам. Більше 75% опитаних висловли зацікавленість у PR-послугах для вирішення різних завдань своїх організацій, а бажання приймати участь у семінарах на теми PR висловили понад 90% опитаних.
За словами креативного директора Publicity Creating Руслани Плис, у контексті загального розвитку галузі PR, результати дослідження свідчать про значний прогрес у усвідомленні компаніями того факту, що PR це окремий напрямок діяльності, який відрізняється від реклами, маркетингових досліджень та інших видів комунікацій.