Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Бізнесу пора повертатися до системної PR-діяльності - експерт
24 Липня 2009

Українському бізнесу необхідно повертатися до системної піар-діяльності, вважає президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

 

 



Українському бізнесу необхідно повертатися до системної піар-діяльності, вважає президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

Про це він заявив в коментарі УНІАН, відзначивши, що компанії прагнуть пов`язати піар-діяльність з маркетинговими результатами, а, обираючи технології і інструменти, скористатися перевіреними схемами з метою мінімізації ризиків.

За словами В.КУРЕЙКА, компанії, в яких PR виконував стратегічну функцію, не лише не скоротили, а й навіть збільшили бюджети (деякі з них). Клієнти також стали вимагати прозорішої і чіткішої схеми при співпраці з PR-агентствами.

Особливий інтерес до PR стали проявляти українські виробники - як для просування своєї продукції серед покупців і партнерів, так і з метою лобіювання галузевих інтересів на державному рівні.

Гендиректор компанії Publicity Creating вважає, що українські виробники мають працювати з українськими PR-агентствами, оскільки останні добре розуміють потреби національного виробника.

«У нас на ринку є професійні структури – вони можуть реально допомогти українським товарам і брендам в цей непростий час. Великим виробникам і холдингам час вийти з-під «гіпнозу» мережевих брендів і розглянути конкретні переваги роботи з українськими агентствами», - відзначає експерт.

Він наголосив, що на ринку досить актуальний аутсорсинг PR-послуг (залучення зовнішніх структур до здійснення піар-діяльності).

«Сьогодні в компаніях, які припинили співпрацю з професійними агентствами і скоротили свої піар-департаменти, утворився певний «піар-вакуум». Він не може бути заповнений одним прес-секретарем, разовими зверненнями до фрі-лансерів або до неспеціалізованих структур. Компаніям вже необхідно повертатися до системної піар-діяльності, виробляти стратегію, поступово нарощувати активність. Потрібно готуватися вже до посткризових реалій», - вважає В.КУРЕЙКО.

Довідка УНІАН. Український PR-альянс (UPRA) - добровільне недержавне некомерційне професійне об`єднання, створене з метою надання підтримки компаніям, що працюють у сфері зв`язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агентств і зміни громадської думки із значущих соціальних питань.

Серед пріоритетних напрямів діяльності Українського PR-альянсу: дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки; впровадження професійних стандартів і правив; взаємодія з державними і громадськими організаціями, вузами; інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR; просування і підтримка членів PR-альянсу.

 

 

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций