Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Бізнесу пора повертатися до системної PR-діяльності - експерт
24 Липня 2009

Українському бізнесу необхідно повертатися до системної піар-діяльності, вважає президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

 

 



Українському бізнесу необхідно повертатися до системної піар-діяльності, вважає президент Українського PR-альянсу (UPRA), генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій КУРЕЙКО.

Про це він заявив в коментарі УНІАН, відзначивши, що компанії прагнуть пов`язати піар-діяльність з маркетинговими результатами, а, обираючи технології і інструменти, скористатися перевіреними схемами з метою мінімізації ризиків.

За словами В.КУРЕЙКА, компанії, в яких PR виконував стратегічну функцію, не лише не скоротили, а й навіть збільшили бюджети (деякі з них). Клієнти також стали вимагати прозорішої і чіткішої схеми при співпраці з PR-агентствами.

Особливий інтерес до PR стали проявляти українські виробники - як для просування своєї продукції серед покупців і партнерів, так і з метою лобіювання галузевих інтересів на державному рівні.

Гендиректор компанії Publicity Creating вважає, що українські виробники мають працювати з українськими PR-агентствами, оскільки останні добре розуміють потреби національного виробника.

«У нас на ринку є професійні структури – вони можуть реально допомогти українським товарам і брендам в цей непростий час. Великим виробникам і холдингам час вийти з-під «гіпнозу» мережевих брендів і розглянути конкретні переваги роботи з українськими агентствами», - відзначає експерт.

Він наголосив, що на ринку досить актуальний аутсорсинг PR-послуг (залучення зовнішніх структур до здійснення піар-діяльності).

«Сьогодні в компаніях, які припинили співпрацю з професійними агентствами і скоротили свої піар-департаменти, утворився певний «піар-вакуум». Він не може бути заповнений одним прес-секретарем, разовими зверненнями до фрі-лансерів або до неспеціалізованих структур. Компаніям вже необхідно повертатися до системної піар-діяльності, виробляти стратегію, поступово нарощувати активність. Потрібно готуватися вже до посткризових реалій», - вважає В.КУРЕЙКО.

Довідка УНІАН. Український PR-альянс (UPRA) - добровільне недержавне некомерційне професійне об`єднання, створене з метою надання підтримки компаніям, що працюють у сфері зв`язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агентств і зміни громадської думки із значущих соціальних питань.

Серед пріоритетних напрямів діяльності Українського PR-альянсу: дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки; впровадження професійних стандартів і правив; взаємодія з державними і громадськими організаціями, вузами; інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR; просування і підтримка членів PR-альянсу.

 

 

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?