Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Актуально восени: інтегровані заходи для партнерів
7 Вересня 2010
 

Фахівці Publicity Creating зазначають, що тенденцією цього сезону є інтегровані заходи для партнерів



Осінь – час активізації бізнес-діяльності, коли збільшується кількість різноманітних ділових заходів. Фахівці Publicity Creating зазначають, що тенденцією цього сезону є інтегровані заходи для партнерів, які об’єднують ділові, навчальні, розважальні і командоутворюючі аспекти.

Такі інтегровані заходи для партнерів проводяться у вигляді 2-3-денних конференцій чи семінарів.

Ділова частина заходу може містити такі складові, як виступ керівництва та провідних спеціалістів компанії, спільні засідання, навчання, круглі столи, майстер-класи, презентації продукції та ін.
Під час розважальної частини можливе проведення гала-вечері з виступами артистів, танцювальними номерами, конкурсами або ж командних ігор: спортивних змагань, квестів, інтерактивних тренінгів тощо.
При цьому обидві частини – і ділова, і розважальна – отримують повноцінне втілення при значній економії коштів організаторів.

«Захід для партнерів, який не обмежено рамками одного дня, має низку переваг. Насамперед – це реалізація повноцінної програми, через яку втілюється комплекс комунікативних і маркетингових завдань. По друге, компанія отримує результат, який повністю виправдовує витрати: підвищення маркетингової активності, ефективності роботи дилерів і підвищення їхньої лояльності», - вважає генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

Фахівці твердять, що інтегровані заходи (конференції «3в1», «2в1») найбільш актуальні для компаній сектору B2B, які працюють на фармацевтичному, косметичному, ІТ, продуктовому, будівельному та інших ринках, що потребують постійного розширення партнерської мережі і регулярного навчання дилерів.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?