Стратегічні комунікації та PR
Фахівці Publicity Creating зазначають, що тенденцією цього сезону є інтегровані заходи для партнерів
Осінь – час активізації бізнес-діяльності, коли збільшується кількість різноманітних ділових заходів. Фахівці Publicity Creating зазначають, що тенденцією цього сезону є інтегровані заходи для партнерів, які об’єднують ділові, навчальні, розважальні і командоутворюючі аспекти.
Такі інтегровані заходи для партнерів проводяться у вигляді 2-3-денних конференцій чи семінарів.
Ділова частина заходу може містити такі складові, як виступ керівництва та провідних спеціалістів компанії, спільні засідання, навчання, круглі столи, майстер-класи, презентації продукції та ін.
Під час розважальної частини можливе проведення гала-вечері з виступами артистів, танцювальними номерами, конкурсами або ж командних ігор: спортивних змагань, квестів, інтерактивних тренінгів тощо.
При цьому обидві частини – і ділова, і розважальна – отримують повноцінне втілення при значній економії коштів організаторів.
«Захід для партнерів, який не обмежено рамками одного дня, має низку переваг. Насамперед – це реалізація повноцінної програми, через яку втілюється комплекс комунікативних і маркетингових завдань. По друге, компанія отримує результат, який повністю виправдовує витрати: підвищення маркетингової активності, ефективності роботи дилерів і підвищення їхньої лояльності», - вважає генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
Фахівці твердять, що інтегровані заходи (конференції «3в1», «2в1») найбільш актуальні для компаній сектору B2B, які працюють на фармацевтичному, косметичному, ІТ, продуктовому, будівельному та інших ринках, що потребують постійного розширення партнерської мережі і регулярного навчання дилерів.