Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / 5 років українському ринку комерційних PR
18 Лютого 2003

18 лютого 2003 р. у прес-центрі "Український Час", в Українському Домі, відбулася прес-конференція "5 років українському ринку комерційних PR", організована Publicity Creating



18 лютого 2003 р. у прес-центрі "Український Час", в Українському Домі, відбулася прес-конференція "5 років українському ринку комерційних PR", організована Publicity Creating

 
5 років, що минули, були ключовими для ринку PR в Україні. Ринок зародився у середині  90-их  років, його формування розпочалося у 1999-2001 р. а у 2002 р. відбулося відокремлення від рекламного ринку.


За період із 1997 року, коли розпочала свою діяльність компанія Publicity Creating, на вітчизняному ринку PR  відбулися великі зміни. Кількісно ринок значно виріс сьогодні немає ні однієї компанії, яка б не використовувала інструменти  PRу своїй діяльності від написання прес-релізів до організації PR-акцій. Також не існує жодного ЗМІ, яке б не публікувало новини компаній чи іншу не рекламну інформацію суб'єктів ринку.

 

Найближчі 5 років стануть часом становлення PR в Україні, як окремої, високотехнологічної діяльності, спрямованої на досягнення взаєморозуміння між компаніями/організаціями та різними видами громадськості. Основні процеси, що будуть відбуватись на ринку протягом 2003-2008 р.р.  розділення бюджету замовників та рекламний та PR-бюджет, зростання кількості спеціалізованих агенцій мінімум у 3 рази, поява професійного об'єднання  PR-фахівців, поява перших поколінь дипломованих спеціалістів у галузі PR, виділення консалтингу як окремої послуги у галузі PR. Все це буде сприяти активному розвитку українського ринку PR.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?