Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / 5 років українському ринку комерційних PR
18 Лютого 2003

18 лютого 2003 р. у прес-центрі "Український Час", в Українському Домі, відбулася прес-конференція "5 років українському ринку комерційних PR", організована Publicity Creating



18 лютого 2003 р. у прес-центрі "Український Час", в Українському Домі, відбулася прес-конференція "5 років українському ринку комерційних PR", організована Publicity Creating

 
5 років, що минули, були ключовими для ринку PR в Україні. Ринок зародився у середині  90-их  років, його формування розпочалося у 1999-2001 р. а у 2002 р. відбулося відокремлення від рекламного ринку.


За період із 1997 року, коли розпочала свою діяльність компанія Publicity Creating, на вітчизняному ринку PR  відбулися великі зміни. Кількісно ринок значно виріс сьогодні немає ні однієї компанії, яка б не використовувала інструменти  PRу своїй діяльності від написання прес-релізів до організації PR-акцій. Також не існує жодного ЗМІ, яке б не публікувало новини компаній чи іншу не рекламну інформацію суб'єктів ринку.

 

Найближчі 5 років стануть часом становлення PR в Україні, як окремої, високотехнологічної діяльності, спрямованої на досягнення взаєморозуміння між компаніями/організаціями та різними видами громадськості. Основні процеси, що будуть відбуватись на ринку протягом 2003-2008 р.р.  розділення бюджету замовників та рекламний та PR-бюджет, зростання кількості спеціалізованих агенцій мінімум у 3 рази, поява професійного об'єднання  PR-фахівців, поява перших поколінь дипломованих спеціалістів у галузі PR, виділення консалтингу як окремої послуги у галузі PR. Все це буде сприяти активному розвитку українського ринку PR.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций