Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / В рамках виставки «ІНТЕРАГРО» успішно пройшов День Агро-маркетингу
8 Лютого 2010
 

4 лютого 2010 в рамках VI міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» вперше пройшов День Агро-маркетингу



4 лютого 2010 в рамках VI міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» вперше пройшов День Агро-маркетингу. Організатори заходу – компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» і оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО».
В ході Дня Агро-маркетингу керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств і організацій ознайомилися з ефективними інструментами, методами і технологіями маркетингу, просування брендів, побудови репутації і підвищення рівня продажів на сільськогосподарському ринку.
Учасниками заходу стали близько 100 відвідувачів виставки «ІНТЕРАГРО».
Тема Дня Агро-маркетингу, який пройшов у форматі сесії доповідей, - «Ефективні маркетингові інструменти для агробізнесу». Перед учасниками заходу, зокрема, виступили:
• Валерій Курейко, компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating;
• Руслана Плис, Інформаційно-аналітичний центр «Publicity»;
Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating, розповів про особливості PR-діяльності на агро-ринку, яка дозволяє збільшити популярність компанії, наситити інформаційне поле позитивною значимою інформацією, сформувати або змінити думку про компанію, укріпити її репутацію, розширити круг контактів компанії, і тим самим вплинути на маркетинговий результат - збільшити продажі компанії.
У якості дієвих методів для досягнення даного результату Валерій Курейко виділив написання прес-релізів і статей, проведення корпоративних і пресу-заходів, роботу з дилерами і партнерами – але все це за умови системної роботи з професійним партнером у сфері PR.
Керівник ІАЦ Publicity Руслана Плис розповіла про результати проведеного в грудні 2009 – січні 2010 рр. опитування компаній про ситуацію на PR-ринку. У даному опитуванні взяли участь 210 компаній з ключових сфер бізнесу, включаючи агро-ринок. Зокрема, 60% респондентів, що представляють цей ринок вважають, що PR є дієвим методом для поліпшення репутації і підвищення продажів під час кризи. Це означає, що на агро-ринку з'явилося чітке розуміння впливу взаємозв'язку PR-активності та маркетингових показників.
Також, в результаті опитування з'ясувалося, що компанії агро-сектору використовують порівняно вузький спектр інструментів для свого просування, і поки недостатньо використовують можливості аутсорсингу. Відповідно, Руслана Плис поділилася рекомендаціями по зниженню інформаційно-репутаційних ризиків у кризових умовах.
Доповіді спікерів були проілюстровані прикладами з практики.
Організатори планують зробити День Маркетингу в рамках виставки «ІНТЕРАГРО» щорічним заходом.

Довідка
ІНТЕРАГРО – http://interagro.in.ua - найбільша зимова сільськогосподарська виставка на Україні. Вона охоплює всі сфери сільського господарства та проходить за підтримки Міністерства аграрної політики України, Федерального Міністерства економіки Німеччини та уряду Франції. У 2009 році на виставці ІНТЕРАГРО було представлено 394 експоненти, серед яких 138 зарубіжних компаній з 16 країн: Україна, Росія, Білорусь, Польща, Чехія, Німеччина, Франція, Італія, Туреччина, Іспанія, Індія, Нідерланди, Австрія, Бельгія, Швейцарія, Латвія, Ізраїль. Виставку відвідали 19 000 осіб. Загальна площа виставки склала 31 000 кв. м. Місце проведення – виставковий центр «КиївЕкспоПлаза», м. Київ.

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций