Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / В рамках виставки «ІНТЕРАГРО» успішно пройшов День Агро-маркетингу
8 Лютого 2010
 

4 лютого 2010 в рамках VI міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» вперше пройшов День Агро-маркетингу



4 лютого 2010 в рамках VI міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» вперше пройшов День Агро-маркетингу. Організатори заходу – компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» і оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО».
В ході Дня Агро-маркетингу керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR підприємств і організацій ознайомилися з ефективними інструментами, методами і технологіями маркетингу, просування брендів, побудови репутації і підвищення рівня продажів на сільськогосподарському ринку.
Учасниками заходу стали близько 100 відвідувачів виставки «ІНТЕРАГРО».
Тема Дня Агро-маркетингу, який пройшов у форматі сесії доповідей, - «Ефективні маркетингові інструменти для агробізнесу». Перед учасниками заходу, зокрема, виступили:
• Валерій Курейко, компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating;
• Руслана Плис, Інформаційно-аналітичний центр «Publicity»;
Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating, розповів про особливості PR-діяльності на агро-ринку, яка дозволяє збільшити популярність компанії, наситити інформаційне поле позитивною значимою інформацією, сформувати або змінити думку про компанію, укріпити її репутацію, розширити круг контактів компанії, і тим самим вплинути на маркетинговий результат - збільшити продажі компанії.
У якості дієвих методів для досягнення даного результату Валерій Курейко виділив написання прес-релізів і статей, проведення корпоративних і пресу-заходів, роботу з дилерами і партнерами – але все це за умови системної роботи з професійним партнером у сфері PR.
Керівник ІАЦ Publicity Руслана Плис розповіла про результати проведеного в грудні 2009 – січні 2010 рр. опитування компаній про ситуацію на PR-ринку. У даному опитуванні взяли участь 210 компаній з ключових сфер бізнесу, включаючи агро-ринок. Зокрема, 60% респондентів, що представляють цей ринок вважають, що PR є дієвим методом для поліпшення репутації і підвищення продажів під час кризи. Це означає, що на агро-ринку з'явилося чітке розуміння впливу взаємозв'язку PR-активності та маркетингових показників.
Також, в результаті опитування з'ясувалося, що компанії агро-сектору використовують порівняно вузький спектр інструментів для свого просування, і поки недостатньо використовують можливості аутсорсингу. Відповідно, Руслана Плис поділилася рекомендаціями по зниженню інформаційно-репутаційних ризиків у кризових умовах.
Доповіді спікерів були проілюстровані прикладами з практики.
Організатори планують зробити День Маркетингу в рамках виставки «ІНТЕРАГРО» щорічним заходом.

Довідка
ІНТЕРАГРО – http://interagro.in.ua - найбільша зимова сільськогосподарська виставка на Україні. Вона охоплює всі сфери сільського господарства та проходить за підтримки Міністерства аграрної політики України, Федерального Міністерства економіки Німеччини та уряду Франції. У 2009 році на виставці ІНТЕРАГРО було представлено 394 експоненти, серед яких 138 зарубіжних компаній з 16 країн: Україна, Росія, Білорусь, Польща, Чехія, Німеччина, Франція, Італія, Туреччина, Іспанія, Індія, Нідерланди, Австрія, Бельгія, Швейцарія, Латвія, Ізраїль. Виставку відвідали 19 000 осіб. Загальна площа виставки склала 31 000 кв. м. Місце проведення – виставковий центр «КиївЕкспоПлаза», м. Київ.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?