Стратегічні комунікації та PR
28 травня 2010 р. в рамках 18 Київського міжнародного автосалону SIA’2010 відбувся День Маркетингу (Marketing Day).
28 травня 2010 р. в рамках 18 Київського міжнародного автосалону SIA’2010 відбувся День Маркетингу (Marketing Day). Організатори заходу – оргкомітет виставки SIA’2010 та компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating.
Тема заходу: " Marketing-mix на автомобільному ринку: ефективні рішення для збільшення продажів у 2010 р.".
День Маркетингу в рамках автосалону SIA’2010 відбувся вперше і зібрав провідних фахівців з маркетингових комунікацій та операторів українського автомобільного ринку.
Захід пройшов в форматі сесії доповідей.
Програма Дня Маркетингу включила такі виступи:
«Системно-рефлексивний маркетинг на автомобільному ринку»,
«Чому PR має продавати і чому PR-агенцію потрібно націлювати на продажі»,
«Авторинок-2010. Проблеми та перспективи»,
«Public Relations: ефективні інструменти та нові тенденції»,
«Можливості рекламної комунікації при вимкненому телевізорі»,
«Потенційні покупці авто: споживчі наміри, цінові очікування та процес вибору автомобіля».
Експерти зійшлись на думці, що головною маркетинговою лінією на автомобільному ринку є збільшення кількості продажів, отже, саме це питання має бути ключовим під час розробки стратегії просування та підбору інструментів маркетингових комунікацій. В посткризовий період компанії автомобільного ринку повинні якомога оптимальніше розподіляти власний бюджет, але не нехтувати маркетинговими стратегіями, залученням професійних структур та використанням різноманітних та дієвих комунікаційних форм.
В ході Дня Маркетингу звучали результати цілої низки досліджень. Окрім того, доповіді спеціалістів містили корисні поради, інформацію, яка підкріплювалась власним досвідом, що, без сумніву, стало корисним для учасників Дня Маркетингу.
Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: "День Маркетингу в рамках міжнародного автосалону SIA’2010 відбувся вперше, і ми сподіваємось, що він стане традиційним”.
Варто зазначити, що День Маркетингу успішно проходить вже протягом 5 років. Зокрема у 2010 році День Маркетингу вже відбувся в рамках галузевих виставок на будівельному та агроринку.