Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / В лідери преміум-сегменту за допомогою Publicity Creating
12 Січня 2009
Компанія "Ліконд", авторизований торгівельний партнер Daikin Europe N.V., є клієнтом Publicity Creating у сфері комплексного PR-просування більше 7 років.

 



Компанія "Ліконд", авторизований торгівельний партнер Daikin Europe N.V., є клієнтом Publicity Creating у сфері комплексного PR-просування більше 7 років.

За цей час Publicity Creating був наданий широкий спектр послуг високої якості: від проведення пресу-заходів і корпоративних івентів до написання різнопланових статей в спеціалізовану і ділову пресу, підготовки і поширення прес-релізів, підтримки зв'язків із ЗМІ.

Зокрема, конкурс для журналістів "Свіжа Думка" проводиться 5 років поспіль і став вже традиційним. Також Publicity Creating кілька разів проводилося комплексне просування ТМ Daikin на українському ринку, зокрема, річні програми в 2004 і 2007 р.р.

Дуже важливо, що робота ведеться системно, на плановій основі. Тактичні кроки здійснюються на базі стратегії і досліджень – зокрема, щороку розробляється концепція і ідейний ряд.

За словами директора компанії "Ліконд" Володимира Степури, співпраця з Publicity Creating активно сприяє досягненню маркетингових цілей компанії - зростанню продажів, розширенню партнерської мережі, збільшенню частки ринку.

Компанія "Ліконд" на сьогоднішній день є провідним оператором преміум-сегменту кондиціонерного ринку, інформаційним лідером, визнаним експертом у сфері кліматичної техніки
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?