Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / В лідери преміум-сегменту за допомогою Publicity Creating
12 Січня 2009
Компанія "Ліконд", авторизований торгівельний партнер Daikin Europe N.V., є клієнтом Publicity Creating у сфері комплексного PR-просування більше 7 років.

 



Компанія "Ліконд", авторизований торгівельний партнер Daikin Europe N.V., є клієнтом Publicity Creating у сфері комплексного PR-просування більше 7 років.

За цей час Publicity Creating був наданий широкий спектр послуг високої якості: від проведення пресу-заходів і корпоративних івентів до написання різнопланових статей в спеціалізовану і ділову пресу, підготовки і поширення прес-релізів, підтримки зв'язків із ЗМІ.

Зокрема, конкурс для журналістів "Свіжа Думка" проводиться 5 років поспіль і став вже традиційним. Також Publicity Creating кілька разів проводилося комплексне просування ТМ Daikin на українському ринку, зокрема, річні програми в 2004 і 2007 р.р.

Дуже важливо, що робота ведеться системно, на плановій основі. Тактичні кроки здійснюються на базі стратегії і досліджень – зокрема, щороку розробляється концепція і ідейний ряд.

За словами директора компанії "Ліконд" Володимира Степури, співпраця з Publicity Creating активно сприяє досягненню маркетингових цілей компанії - зростанню продажів, розширенню партнерської мережі, збільшенню частки ринку.

Компанія "Ліконд" на сьогоднішній день є провідним оператором преміум-сегменту кондиціонерного ринку, інформаційним лідером, визнаним експертом у сфері кліматичної техніки
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?