Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Урожайний вересень: Publicity Creating проведено низку заходів для клієнтів
8 Жовтня 2010
 

Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів.



Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів. Формат заходів обирався з огляду на специфіку ринків і на цілі, які стоять перед конкретним клієнтом.

Усього за місяць було проведено п’ять заходів різного формату, масштабу та для різних цільових аудиторій:

- прес-тур для журналістів спеціалізованих і ділових ЗМІ на завод «Нива» (ТМ BIONA) у Євпаторії, де виробляються біопрепарати для агросектору;
- прес-конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) «Український ІТ-ринок: підсумки 1 півріччя 2010 р., прогнози на 2011 рік» за участі представників компанії та незалежних експертів ринку;
- прес-конференція компанії "Е-Консалтинг" «Microsoft® Dynamics CRM 2011 як фактор «природного відбору» на українському ринку систем управління бізнесом».
- перша маркетингова конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) для партнерів «Заробляй набагато більше», яку відвідали понад 300 фахівців;
- круглий стіл для партнерів та тренінги для співробітників компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay);

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «Забезпечити високу інтенсивність та належну якість робіт у вересні вдалося завдяки кваліфікованим кадрам та оптимізації внутрішніх схем роботи компанії. У результаті, як було відзначено клієнтами, усі проведені заходи відбулися на високому організаційному рівні та мали високу ефективність».
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?