Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Урожайний вересень: Publicity Creating проведено низку заходів для клієнтів
8 Жовтня 2010
 

Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів.



Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів. Формат заходів обирався з огляду на специфіку ринків і на цілі, які стоять перед конкретним клієнтом.

Усього за місяць було проведено п’ять заходів різного формату, масштабу та для різних цільових аудиторій:

- прес-тур для журналістів спеціалізованих і ділових ЗМІ на завод «Нива» (ТМ BIONA) у Євпаторії, де виробляються біопрепарати для агросектору;
- прес-конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) «Український ІТ-ринок: підсумки 1 півріччя 2010 р., прогнози на 2011 рік» за участі представників компанії та незалежних експертів ринку;
- прес-конференція компанії "Е-Консалтинг" «Microsoft® Dynamics CRM 2011 як фактор «природного відбору» на українському ринку систем управління бізнесом».
- перша маркетингова конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) для партнерів «Заробляй набагато більше», яку відвідали понад 300 фахівців;
- круглий стіл для партнерів та тренінги для співробітників компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay);

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «Забезпечити високу інтенсивність та належну якість робіт у вересні вдалося завдяки кваліфікованим кадрам та оптимізації внутрішніх схем роботи компанії. У результаті, як було відзначено клієнтами, усі проведені заходи відбулися на високому організаційному рівні та мали високу ефективність».
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.