Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Урожайний вересень: Publicity Creating проведено низку заходів для клієнтів
8 Жовтня 2010
 

Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів.



Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів. Формат заходів обирався з огляду на специфіку ринків і на цілі, які стоять перед конкретним клієнтом.

Усього за місяць було проведено п’ять заходів різного формату, масштабу та для різних цільових аудиторій:

- прес-тур для журналістів спеціалізованих і ділових ЗМІ на завод «Нива» (ТМ BIONA) у Євпаторії, де виробляються біопрепарати для агросектору;
- прес-конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) «Український ІТ-ринок: підсумки 1 півріччя 2010 р., прогнози на 2011 рік» за участі представників компанії та незалежних експертів ринку;
- прес-конференція компанії "Е-Консалтинг" «Microsoft® Dynamics CRM 2011 як фактор «природного відбору» на українському ринку систем управління бізнесом».
- перша маркетингова конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) для партнерів «Заробляй набагато більше», яку відвідали понад 300 фахівців;
- круглий стіл для партнерів та тренінги для співробітників компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay);

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «Забезпечити високу інтенсивність та належну якість робіт у вересні вдалося завдяки кваліфікованим кадрам та оптимізації внутрішніх схем роботи компанії. У результаті, як було відзначено клієнтами, усі проведені заходи відбулися на високому організаційному рівні та мали високу ефективність».
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?