Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / У грудні 2010 р. Publicity Creating проведено низку підсумкових заходів для клієнтів
27 Грудня 2010
 

Основною темою реалізованих активностей були: підсумки року у відповідних галузях діяльності клієнтів, прогнози та тенденції на 2011 рік, а також PR-супровід різноманітних заходів.



У грудні 2010 року компанією Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було реалізовано низку заходів, спрямованих на зміцнення іміджу, репутації та інших конкурентних переваг клієнтів. Основною темою реалізованих активностей були: підсумки року у відповідних галузях діяльності клієнтів, прогнози та тенденції на 2011 рік, а також PR-супровід різноманітних заходів.

Зокрема, 7 грудня 2010 року в Києві, в ІА УНІАН Publicity Creating було проведено пресс-конференцію для компанії Lime Systems (Донецьк) – провідного українського розробника ПЗ для фінансового ринку. Обговорювались нові тенденції і актуальні рішення на ринку банківського ПЗ в Україні, у зв’язку із поновленням кредитування та деякими змінами законодавства.
А вже 10 грудня в приміщенні ІА «Українські Новини» відбулась прес-конференція в рамках ІІ Міжнародного саміту учасників міжнародного проекту «Битва Націй» (Battle of the Nations). Присутні на прес-заході капітани та представники Національних збірних країн-учасниць проекту – України, Росії, Польщі, Литви, Білорусі, Франції, Італії та ін. - розказали про відродження історичного середньовічного бою, світову практику проведення історичних фестивалів та поділилися планами щодо фестивалю «Битва Націй», який відбудеться в Україні у травні наступного року. Захід зібрав велику кількість ЗМІ, включно із телебаченням.
В першій половині грудня інформаційно-аналітичним центром «Publicity» було проведено круглі столи у Львові та Сімферополі. Тематика цих заходів стосувалася вкрай актуальної нині проблеми профілактики й лікування вірусно-застудних захворювань, а також забезпечення дитячих будинків лікарськими засобами. Круглі столи відбулися у провідних прес-центрах за участі урядовців обласних адміністрацій, вчених-медиків та практикуючих лікарів-педіатрів, а також представників благодійних фондів та дитячих будинків. Мета обговорення – звернути увагу громадськості на вчасну профілактику таких захворювань та ефективні способи їх лікування, особливо в дітей. Раніше подібні заходи відбулися у Донецьку, Дніпропетровську та Харкові. Всі заходи супроводжувались передачею благодійної допомоги місцевим дитячим закладам.

15 грудня 2010 р. Publicity Creating було організовано прес-конференцію за участі керівництва компанії ЛІКОНД, авторизованого торгового партнера корпорації Daikin (Японія) в Україні. Захід традиційно присвячено підсумкам року на українському кондиціонерному ринку й прогнозам на наступний. Жвавий інтерес представників ЗМІ як завжди викликали не тільки оцінки експертів щодо ситуації на українському ринку, а також європейські тенденції на ринку кліматичної техніки.

З 21 по 24 грудня у приміщенні виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» відбулися розіграші цінних призів від провідних операторів дистанційної торгівлі. Publicity Creating надала піар-підтримку цим заходам. Зокрема, чесність та прозорість розіграшу від компанії «ІміджМейл», що відбувся 21 грудня (призовий фонд складав понад 500 тис. грн.), було підкреслено за допомогою онлайн-трансляції в мережі Інтернет на сайтах провідних інформаційних агенцій.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?