Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Український ринок PR: хто залишиться після кризи?
6 Грудня 2008

Завершився спільний дослідницький проект PR-бюро "Дієслово" та компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating за участі Бюро Маркетингових Технологій.



Завершився спільний дослідницький проект PR-бюро "Дієслово" та компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating за участі Бюро Маркетингових Технологій. У результаті був отриманий "зріз" українського PR-ринку напередодні кризи, і визначені основні тенденції його розвитку, зокрема вектори спеціалізації операторів ринку.


Усього було зібрано й проаналізовано інформацію про 126 компаній, які надають PR-послуги в Україні.  За результатами дослідження, 80% з них сконцентровані в Києві (101 компанія). Регіони представлені такими містами, як: Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Миколаїв, Полтава, Вінниця, Івано-Франківськ і Луганськ.
Більшість із компаній (60%) є "профільними" - надають тільки PR-послуги 45 компаній (спеціалізовані PR-агенції), у 31 компанії PR є однією із основних функцій. У 50-и компаній PR присутній поряд з багатьма іншими послугами. 
Щодо періоду роботи на ринку, підсумки дослідження показали: тенденція збільшення кількості операторів ринку почалася з 2001 року і продовжувалася аж до тепер. У цей період виникло найбільше PR-компаній, причому 2003 та 2007 роки виділяються в цьому часовому проміжку як "пікові". 


Оцінюючи ситуацію на українському ринку PR і прогнозуючи його подальший розвиток на фоні фінансово-економічної кризи, учасники прес-конференції відзначили:


Валерій Курейко, Генеральний директор компанії Publicity Creating: "Ринок PR у 2009 році буде складатися на 90% зі спеціалізованих агентств і на 10%  буде представлений комунікаційними холдингами, у складі яких працюють PR-фахівці. Частка іноземних операторів буде на рівні не більше  5 - 10%. В умовах кризи клієнтам потрібно мінімізувати ризики і при цьому рахувати гроші. Тому шлях один – до агенцій, які спрямовані на маркетинговий результат і мають досвід, саме такі і залишаться після кризи".


Руслана Плис, Управляючий партнер Publicity Creating: "Після кризи ринок PR стане більш структурованим, непрофільні, дрібні, непрофесійні агенції або підуть з ринку, або переорієнтуються на інші сфери комунікацій. У зв'язку з тим, що вимоги клієнтів до якості послуг і ефективності PR посилюються, це піде тільки на користь професійному розвиткові ринку. Залишаться ті агенції, що мають досвід і клієнтський портфель, оптимізують свої витрати на утримання офісу й персоналу, а головне – зможуть запропонувати клієнтам ефективні PR-інструменти за прийнятною ціною. Також для PR-агенцій важливими є психологічна стійкість і грамотна інформаційна політика".

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?