Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Український ринок PR: хто залишиться після кризи?
6 Грудня 2008

Завершився спільний дослідницький проект PR-бюро "Дієслово" та компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating за участі Бюро Маркетингових Технологій.



Завершився спільний дослідницький проект PR-бюро "Дієслово" та компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating за участі Бюро Маркетингових Технологій. У результаті був отриманий "зріз" українського PR-ринку напередодні кризи, і визначені основні тенденції його розвитку, зокрема вектори спеціалізації операторів ринку.


Усього було зібрано й проаналізовано інформацію про 126 компаній, які надають PR-послуги в Україні.  За результатами дослідження, 80% з них сконцентровані в Києві (101 компанія). Регіони представлені такими містами, як: Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Миколаїв, Полтава, Вінниця, Івано-Франківськ і Луганськ.
Більшість із компаній (60%) є "профільними" - надають тільки PR-послуги 45 компаній (спеціалізовані PR-агенції), у 31 компанії PR є однією із основних функцій. У 50-и компаній PR присутній поряд з багатьма іншими послугами. 
Щодо періоду роботи на ринку, підсумки дослідження показали: тенденція збільшення кількості операторів ринку почалася з 2001 року і продовжувалася аж до тепер. У цей період виникло найбільше PR-компаній, причому 2003 та 2007 роки виділяються в цьому часовому проміжку як "пікові". 


Оцінюючи ситуацію на українському ринку PR і прогнозуючи його подальший розвиток на фоні фінансово-економічної кризи, учасники прес-конференції відзначили:


Валерій Курейко, Генеральний директор компанії Publicity Creating: "Ринок PR у 2009 році буде складатися на 90% зі спеціалізованих агентств і на 10%  буде представлений комунікаційними холдингами, у складі яких працюють PR-фахівці. Частка іноземних операторів буде на рівні не більше  5 - 10%. В умовах кризи клієнтам потрібно мінімізувати ризики і при цьому рахувати гроші. Тому шлях один – до агенцій, які спрямовані на маркетинговий результат і мають досвід, саме такі і залишаться після кризи".


Руслана Плис, Управляючий партнер Publicity Creating: "Після кризи ринок PR стане більш структурованим, непрофільні, дрібні, непрофесійні агенції або підуть з ринку, або переорієнтуються на інші сфери комунікацій. У зв'язку з тим, що вимоги клієнтів до якості послуг і ефективності PR посилюються, це піде тільки на користь професійному розвиткові ринку. Залишаться ті агенції, що мають досвід і клієнтський портфель, оптимізують свої витрати на утримання офісу й персоналу, а головне – зможуть запропонувати клієнтам ефективні PR-інструменти за прийнятною ціною. Також для PR-агенцій важливими є психологічна стійкість і грамотна інформаційна політика".

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций