Стратегічні комунікації та PR
Основні аудиторії, на які була спрямована програма "Стань дилером ColorWay сьогодні" – партнери, дилери та кінцеві споживачі.
У червні компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating завершила перший етап просування компанії "Рубін" (ексклюзивний постачальник продукції ТМ ColorWay в Україні)
Основна аудиторія, на яку була спрямована програма – партнери й дилери, робота з ними проводиться під девізом "Стань дилером ColorWay сьогодні!". Ще одна із аудиторій, з якою проводилась робота, – кінцеві споживачі.
У рамках програми було проведено акції для дилерів, надруковано низку статей і релізів, проведено тестування продукції професійними фотографами і фотокореспондентами ЗМІ. Також відбулася PR-кампанія на спеціалізованих Інтернет-порталах. І на завершення відбулася перша дилерська конференція "Рубін" у Карпатах (у конференції взяли участь більше 70 партнерів з усіх областей України).
Генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "Ми задоволені співпрацею з ТМ ColorWay. Чітке планування і втілення гарантують успіх і маркетинговий результат уже третій рік поспіль".