Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating в рамках співробітництва з ЦНСЕ «Тест» проведена інформаційна підтримка результатів тестування соковмістних напоїв
11 Лютого 2010
 

Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.



Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.

Тестування соковмістних напоїв проводилося ЦНСЕ «Тест» протягом вересня 2009 року. У дослідженні взяли участь 5 марок соковмістних напоїв вітчизняного виробництва з базовим смаком «яблуко»: «Jaffa Spring», «Біола», «Бон Буасон», «Живчик», «ФруТонус».

Соковмістні напої є порівняно новим продуктом у нашій країні, котрий здобуває все більшу популярність серед споживачів. Мета проекту – ознайомити громадськість із результатами дослідження соковмістних напоїв, а також вивчити ставлення споживачів до даного виду продукції.

Кампанія по висвітленню результатів містила як традиційні форми інформування (підготовка і розповсюдження прес-релізів), так і нетрадиційні активності. Зокрема було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні напої».

Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про те, що думають спеціалісти про соковмістні напої, які основні переваги цих продуктів, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність соковмістних напоїв.

«Досвід співробітництва з ЦНСЕ «Тест» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки. Оскільки дослідження якості продуктів харчування – це запорука впевненості у тому, що кожен із нас купує корисні та безпечні для здоров’я продукти», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?