Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating в рамках співробітництва з ЦНСЕ «Тест» проведена інформаційна підтримка результатів тестування соковмістних напоїв
11 Лютого 2010
 

Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.



Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.

Тестування соковмістних напоїв проводилося ЦНСЕ «Тест» протягом вересня 2009 року. У дослідженні взяли участь 5 марок соковмістних напоїв вітчизняного виробництва з базовим смаком «яблуко»: «Jaffa Spring», «Біола», «Бон Буасон», «Живчик», «ФруТонус».

Соковмістні напої є порівняно новим продуктом у нашій країні, котрий здобуває все більшу популярність серед споживачів. Мета проекту – ознайомити громадськість із результатами дослідження соковмістних напоїв, а також вивчити ставлення споживачів до даного виду продукції.

Кампанія по висвітленню результатів містила як традиційні форми інформування (підготовка і розповсюдження прес-релізів), так і нетрадиційні активності. Зокрема було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні напої».

Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про те, що думають спеціалісти про соковмістні напої, які основні переваги цих продуктів, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність соковмістних напоїв.

«Досвід співробітництва з ЦНСЕ «Тест» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки. Оскільки дослідження якості продуктів харчування – це запорука впевненості у тому, що кожен із нас купує корисні та безпечні для здоров’я продукти», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций