Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для офіційного представника DAIKIN в Україні
29 Січня 2010
 

У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформацій програму для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні.



У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформацій програму для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні. Програма була спрямована на просування бренду DAIKIN в Україні, а також на зміцнення стосунків компанії ЛІКОНД з її численними партнерами і встановлення партнерських відносин з іншими компаніями.

У рамках спеціальної комунікаційної програми було проведено низка заходів для спеціалістів (архітекторів, проектувальників, теплотехніків) і партнерів у форматі технічних семінарів і майстер-класів.

Також проводилася інформаційна кампанії в ЗМІ. У 2009 році було підготовлено і розміщено 16 статей у спеціалізованій пресі, написано й поширено 56 прес-релізів, проведено два заходи для преси – прес-конференцію та прес-ланч.

У результаті в 2009 році вийшло більше 1 100 редакційних публікацій у спеціалізованих, ділових, популярних і Інтернет-виданнях, із них більше 280 – публікації за запитами журналістів.

Крім того, уже вшосте компанія ЛІКОНД провела конкурс для журналістів „Свіжа думка” на кращу статтю з тематики „кондиціонування/створення клімату” з метою сприяння активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки.

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „Ефективна інформаційна програма повинна давати конкретний маркетинговий результат, відчутний для клієнта. З компанією ЛІКОНД ми працюємо уже дев’ять років поспіль, і кожен рік ми ставимо складніші завдання, зміцнюючи позиції бренду на українському ринку кліматичної техніки”.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.