Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізувала комплексну інформаційну програму для офіційного представника DAIKIN в Україні
29 Січня 2010
 

У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформацій програму для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні.



У 2009 році Publicity Creating реалізувала комплексну інформацій програму для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні. Програма була спрямована на просування бренду DAIKIN в Україні, а також на зміцнення стосунків компанії ЛІКОНД з її численними партнерами і встановлення партнерських відносин з іншими компаніями.

У рамках спеціальної комунікаційної програми було проведено низка заходів для спеціалістів (архітекторів, проектувальників, теплотехніків) і партнерів у форматі технічних семінарів і майстер-класів.

Також проводилася інформаційна кампанії в ЗМІ. У 2009 році було підготовлено і розміщено 16 статей у спеціалізованій пресі, написано й поширено 56 прес-релізів, проведено два заходи для преси – прес-конференцію та прес-ланч.

У результаті в 2009 році вийшло більше 1 100 редакційних публікацій у спеціалізованих, ділових, популярних і Інтернет-виданнях, із них більше 280 – публікації за запитами журналістів.

Крім того, уже вшосте компанія ЛІКОНД провела конкурс для журналістів „Свіжа думка” на кращу статтю з тематики „кондиціонування/створення клімату” з метою сприяння активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки.

Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „Ефективна інформаційна програма повинна давати конкретний маркетинговий результат, відчутний для клієнта. З компанією ЛІКОНД ми працюємо уже дев’ять років поспіль, і кожен рік ми ставимо складніші завдання, зміцнюючи позиції бренду на українському ринку кліматичної техніки”.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?