Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано програму «Зелена карта партнера»
1 Грудня 2009
 

Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала програму "Зелена карта партнера" для компанії «Ліконд»



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала програму "Зелена карта партнера" для компанії «Ліконд» - офіційного представника корпорації Daikin (Японія) в Україні.

В рамках програми протягом 2009 року, було здійснено серію заходів для різних аудиторій партнерів: дилерів і фахівців (інсталятори, проектувальники, архітектори-дизайнери, теплотехніки і т.д).

В цілому, у заходах взяли участь більше 1000 чоловік зі всіх регіонів України. Спікерами виступали фахівці з європейської штаб-квартири Daikin, розташованої в Бельгії, а також фахівці „Ліконд”.

Основним форматом заходів у рамках програми були технічні семінари та майстер-класи, в ході яких українські фахівці отримали інформацію про інноваційні розробки, новинки обладнання, ознайомилися з маркетинговою політикою виробника, а також тенденціями європейського і світового ринку кліматичної техніки.

Кульмінацією програми стала Четверта конференція українських дилерів Daikin, яка відбулася в Туреччині. Цей масштабний захід, в рамках якого пройшла конференція, гала-вечері та футбольний чемпіонат, послужила зміцненню репутації бренду Daikin, підтримці лояльності і формуванню командного духу.

Слід зазначити, що програма «Зелена карта партнера» гармонійно поєднувалася з програмою Учбового центру «Ліконд».

Проведені заходи підтримували більше 20 інформаційних партнерів (серед них провідні спеціалізовані, а також ділові й Інтернет-ЗМІ). Також, Publicity Creating було підготовлено понад 30 різних матеріалів (новин, прес-релізів, статей) для висвітлення даних заходів, і додатково отримано більше 200 публікацій.

Як відзначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, подібні програми є дуже актуальними в умовах кризи, оскільки допомагають замовникові не лише зберегти існуючих партнерів, але й налагодити взаємовигідну співпрацю з новими.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций