Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано програму «Зелена карта партнера»
1 Грудня 2009
 

Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала програму "Зелена карта партнера" для компанії «Ліконд»



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала програму "Зелена карта партнера" для компанії «Ліконд» - офіційного представника корпорації Daikin (Японія) в Україні.

В рамках програми протягом 2009 року, було здійснено серію заходів для різних аудиторій партнерів: дилерів і фахівців (інсталятори, проектувальники, архітектори-дизайнери, теплотехніки і т.д).

В цілому, у заходах взяли участь більше 1000 чоловік зі всіх регіонів України. Спікерами виступали фахівці з європейської штаб-квартири Daikin, розташованої в Бельгії, а також фахівці „Ліконд”.

Основним форматом заходів у рамках програми були технічні семінари та майстер-класи, в ході яких українські фахівці отримали інформацію про інноваційні розробки, новинки обладнання, ознайомилися з маркетинговою політикою виробника, а також тенденціями європейського і світового ринку кліматичної техніки.

Кульмінацією програми стала Четверта конференція українських дилерів Daikin, яка відбулася в Туреччині. Цей масштабний захід, в рамках якого пройшла конференція, гала-вечері та футбольний чемпіонат, послужила зміцненню репутації бренду Daikin, підтримці лояльності і формуванню командного духу.

Слід зазначити, що програма «Зелена карта партнера» гармонійно поєднувалася з програмою Учбового центру «Ліконд».

Проведені заходи підтримували більше 20 інформаційних партнерів (серед них провідні спеціалізовані, а також ділові й Інтернет-ЗМІ). Також, Publicity Creating було підготовлено понад 30 різних матеріалів (новин, прес-релізів, статей) для висвітлення даних заходів, і додатково отримано більше 200 публікацій.

Як відзначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, подібні програми є дуже актуальними в умовах кризи, оскільки допомагають замовникові не лише зберегти існуючих партнерів, але й налагодити взаємовигідну співпрацю з новими.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?