Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії ebm-papst в Україні
9 Лютого 2010

У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні.



У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні. Програма була направлена на зміцнення стосунків із партнерами компанії, а також просування енергоефективних ЕС-технологій в Україні.

Зокрема, була проведена інформаційна кампанія в ЗМІ (статті в спеціалізованій пресі), а також було підготовлено і поширено в ЗМІ 29 прес-релізів.

В результаті проведеної роботи за 2009 рік в ЗМІ вийшло близько 500 редакційних публікацій (у спеціалізованих, ділових та Інтернет-виданнях).

Філія ebm-papst в Україні в 2009 році також зміцнила зв'язки з вищими навчальними закладами, що випускають фахівців для енергетичного, опалювального і вентиляційного ринків. Так, навчальні стенди для вивчення основ ЕС-технології були надані Київському інституту енергозбереження та енергоменеджменту, Одеській академії холоду і Харківському Державному Університету Будівництва та Архітектури.

Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «З брендом ebm-papst ми працюємо більше трьох років. Наш клієнт володіє певною специфікою – по-перше, це на всі 100% B2В-сегмент, по-друге - йдеться про інноваційні, енергоефективні технології, і по-третє, цільовою аудиторією є виробники вентиляційної техніки, а також фахівці, енергетики, інженери-теплотехніки і т.д. Основним результатом нашої роботи з філією ebm-papst, компанією «ЕБМ-ПАПСТ Україна», є значне підвищення популярності ТМ ebmpapst, популяризація ЕС-технологій, позиціювання виробника і постачальника в преміум-сегменті вітчизняного вентиляційного ринку, а також формування їх позитивної репутації в Україні».

 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций