Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії ebm-papst в Україні
9 Лютого 2010

У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні.



У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні. Програма була направлена на зміцнення стосунків із партнерами компанії, а також просування енергоефективних ЕС-технологій в Україні.

Зокрема, була проведена інформаційна кампанія в ЗМІ (статті в спеціалізованій пресі), а також було підготовлено і поширено в ЗМІ 29 прес-релізів.

В результаті проведеної роботи за 2009 рік в ЗМІ вийшло близько 500 редакційних публікацій (у спеціалізованих, ділових та Інтернет-виданнях).

Філія ebm-papst в Україні в 2009 році також зміцнила зв'язки з вищими навчальними закладами, що випускають фахівців для енергетичного, опалювального і вентиляційного ринків. Так, навчальні стенди для вивчення основ ЕС-технології були надані Київському інституту енергозбереження та енергоменеджменту, Одеській академії холоду і Харківському Державному Університету Будівництва та Архітектури.

Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «З брендом ebm-papst ми працюємо більше трьох років. Наш клієнт володіє певною специфікою – по-перше, це на всі 100% B2В-сегмент, по-друге - йдеться про інноваційні, енергоефективні технології, і по-третє, цільовою аудиторією є виробники вентиляційної техніки, а також фахівці, енергетики, інженери-теплотехніки і т.д. Основним результатом нашої роботи з філією ebm-papst, компанією «ЕБМ-ПАПСТ Україна», є значне підвищення популярності ТМ ebmpapst, популяризація ЕС-технологій, позиціювання виробника і постачальника в преміум-сегменті вітчизняного вентиляційного ринку, а також формування їх позитивної репутації в Україні».

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?