Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано активності для компанії «Ліконд»
9 Березня 2011
 

У рамках програми "Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому», в січні-лютому 2011 р. для офіційного торгівельного партнера DAIKIN в Україну компанії «Ліконд» було реалізовано дві великі активності, які вирішили низку важливих завдань.



У рамках програми "Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому», в січні-лютому 2011 р. для офіційного торгівельного партнера DAIKIN в Україну компанії «Ліконд» було реалізовано дві великі активності, які вирішили низку важливих завдань.

25 січня 2011 відбувся прес-ланч за підсумками конкурсу «Свіжа думка 2010» на кращий статейний матеріал з тематики «кондиціонування, вентиляція, створення клімату». Цей конкурс триває вже 7 років, будучи найбільш «довгограючим» конкурсом на українському медійному ринку.

Основна група завдань, які вже кілька років вирішуються за допомогою цього конкурсу, лежить у площині зв'язків зі ЗМІ. Це і підтримка відносин з пулом профільних журналістів, і просування в ЗМІ тематики «кондиціонування, вентиляція», і залучення уваги журналістів до цієї теми.

А в кінці лютого була проведена іміджева сюжетна фотосесія топ-менеджменту компанії «Ліконд». Ця, вже традиційна, активність була покликана оновити візуальну складову в програмі просування компанії, яка святкує в 2011 році 10 років.

Регулярне оновлення фото-та відеоряду - дуже важливий фактор успішного PR компанії. Варто відзначити, що на даний момент всі клієнти Publicity Creating мають у програмі просування візуальну складову - відео-сюжети різної спрямованості і фоторепортажі.

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?