Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано програму «Якість перш за все»
25 Листопада 2009
 

Publicity Creating за останні півтора роки реалізувала програму «Якість перш за все» для ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating за останні півтора роки реалізувала програму "Якість перш за все" для ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay.

Програма включала низку незалежних тестувань продукції ТМ ColorWay протягом 2008/2009 р.р. - фотопапір формату А4 різних видів, картриджі, тонер для лазерних принтерів, чорнила, а також системи безперервної подачі чорнила (СБПЧ).

За підсумками кількох порівняльних досліджень, проведених Центром Незалежних споживчих Експертиз «ТЕСТ», продукція ТМ ColorWay отримала оцінки «відмінно». Згідно результатів тестування, технічні і споживчі властивості продуктів української ТМ ColorWay знаходяться на високому рівні, який можна порівняти із всесвітньовідомими брендами витратних матеріалів.

В рамках програми також було проведено декілька споживчих тестувань, учасниками яких стали близько 40 професійних фотографів: фотокореспонденти ділових і спеціалізованих ЗМІ та викладачі київських фото-шкіл. Споживачі, які постійно працюють з витратними матеріалами і можуть оцінити їх якість саме з професійної точки зору, тестували фотопапір і СБПЧ ColorWay. Учасники тестування не лише оцінили якість витратних матеріалів ColorWay, але й надали свої рекомендації з приводу подальшого їх вдосконалення.

Також протягом 2008/2009 р.р. продукція ТМ ColorWay брала участь в тестуваннях, що проводяться тестовими лабораторіями спеціалізованих видань.

Програма «Якість перш за все» супроводжувалася інформуванням ЗМІ, споживачів і партнерів компанії «Рубін», у вигляді релізів, новин і статей, у тому числі в Інтернет.

Як відзначив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating, керівництво компанії «Рубін» відзначило високу ефективність і важливість програми незалежного тестування «Якість перш за все».
У результаті реалізації програми, була не лише підтверджено високу якість продукції ColorWay, але й отримано цінну інформацію, завдяки якій постійно покращувався пропонований асортимент продукції, з метою надання українським споживачам оптимального співвідношення ціна/якість.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?