Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating провела тренінг для компанії Business Travel Leisure
1 Квітня 2010
 

Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела тренінг для колективу компанії Business Travel Leisure.



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела тренінг для колективу компанії Business Travel Leisure. У тренінгу прийняли участь понад 25 співробітників.

Концепція заходу базувалась на елементах тімбілдінгу та креативної сесії. Особливість даного тренінгу полягає у значному емоційному заряді з одного боку, та активному формуванні командних навичок з іншого. При цьому, тренінг є компактним (до 4 годин) та насиченим.

Business Travel Leisure – туристична компанія, що динамічно розвивається та спеціалізується на ділових подорожах. Для таких клієнтів командна робота та ефективна взаємодія різних підрозділів вкрай важлива. Тому головна мета тренінгу полягала в налагодженні відносин у колективі компанії. Ключове повідомлення, яке було впроваджене тренерами - усвідомлення ефективності спільних дій.

Це було досягнуто за рахунок застосування трьох підходів, що поетапно привели до результату:

"Обмін взаєморозумінням" -- "Вирішення конфліктних ситуацій" ( шляхом моделювання та колективного вирішення їх) -- "Спільні дії" (спрямовані безпосередньо на співпрацю в колективі).

При цьому важливо, що захід не мав нічого спільного із „нудним навчанням” – він був проведений легко, весело, ніби розважальний. Наприклад, учасники не тільки обговорили та вирішили завдання у робочих групах, а й співали, малювали, розігрували сценки. Тому крім практичної користі, працівники компанії отримали ще й порцію гарного настрою.
 

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?