Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating провела дилерську конференцію для компанії „Рубін”
26 Березня 2010
 

У березні компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла участь в організації дилерської конференції для компанії „Рубін”



У березні компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла участь в організації дилерської конференції для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну. Захід відбувся у Києві, на ньому були присутні більше 170 партнерів з усіх регіонів України.

Конференція складалася із двох частин. Спершу було оголошено основні результати роботи компанії за 2009 рік і плани розвитку на 2010 рік. Також було названо і нагороджено переможців акції для дилерів та вручено їм дипломи й цінні подарунки.

Друга частина заходу була проведена у формі технічного семінару, на якому дилерів ознайомили із новинками продукції, їх основними характеристиками та особливостями застосування.

Publicity Creating було розроблено ідею, тематику та програму заходу, надано організаційну та консультативну допомогу, а також забезпечено ведення та PR-підтримку конференції.

„Наш клієнт компанія „Рубін” зараз активно розвиває дилерську мережу по всій Україні. Організаційна, маркетингова та технічна підтримка партнерів на цьому етапі є надзвичайно важливою. А дилерські конференції – найкраща форма надання такої підтримки і заразом забезпечення гарних партнерських стосунків”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.