Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating провела дилерську конференцію для компанії „Рубін”
26 Березня 2010
 

У березні компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла участь в організації дилерської конференції для компанії „Рубін”



У березні компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла участь в організації дилерської конференції для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника сумісних витратних матеріалів ТМ ColorWay в Україну. Захід відбувся у Києві, на ньому були присутні більше 170 партнерів з усіх регіонів України.

Конференція складалася із двох частин. Спершу було оголошено основні результати роботи компанії за 2009 рік і плани розвитку на 2010 рік. Також було названо і нагороджено переможців акції для дилерів та вручено їм дипломи й цінні подарунки.

Друга частина заходу була проведена у формі технічного семінару, на якому дилерів ознайомили із новинками продукції, їх основними характеристиками та особливостями застосування.

Publicity Creating було розроблено ідею, тематику та програму заходу, надано організаційну та консультативну допомогу, а також забезпечено ведення та PR-підтримку конференції.

„Наш клієнт компанія „Рубін” зараз активно розвиває дилерську мережу по всій Україні. Організаційна, маркетингова та технічна підтримка партнерів на цьому етапі є надзвичайно важливою. А дилерські конференції – найкраща форма надання такої підтримки і заразом забезпечення гарних партнерських стосунків”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?