Стратегічні комунікації та PR
В рамках програми просування для рекрутингової компанії "Форсаж", в 2008 році Publicity Creating було написано понад 25 пресс- релізів, організовано 5 прес-заходів, протягом року успішно проходив конкурс для журналістів, було підготовлено ряд статей та інтерв'ю.
В рамках програми просування для рекрутингової компанії "Форсаж", в 2008 році Publicity Creating було написано понад 25 пресс- релізів, організовано 5 прес-заходів, протягом року успішно проходив конкурс для журналістів, було підготовлено ряд статей та інтерв'ю.
За результатами роботи (прес-релізи, заходи, статті, підтримка зв'язків із ЗМІ та ін.) отримано понад 770 редакційних публікацій, у тому числі в провідній діловій пресі та на ТБ.
За рік спільної роботи були налагоджені зв'язки між компанією і різними ЗМІ, актуалізовано ряд важливих для компанії "Форсаж" тим, що дозволило виділитися із загального ряду рекрутингових компаній, вагомо бути присутнім в інформаційному просторі, сформувати репутацію компанії як професійної, а керівника компанії – як експерта ринку рекрутингу.
Як відзначила Директор рекрутингової компанії "Форсаж" Олена Грищук: "Всі роботи виконувалися на основі розробленої стратегії та інформаційної моделі, планово, системно і на високому якісному рівні. Компанія Publicity Creating проявила себе як надійний та відповідальний партнер".