Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating підведено підсумки за жовтень: зростання обсягів та увага кожному клієнту
3 Листопада 2010
 

У жовтні 2010 року компанією Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було реалізовано низку заходів.



У жовтні 2010 року компанією Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було реалізовано низку заходів. Ключовим завданням у розпал осіннього бізнес-сезону було виконання насиченого плану робіт та одночасне забезпечення високої якості обслуговування.

Так, компанією Publicity Creating було організовано дводенний технічний семінар для українських партнерів японської корпорації DAIKIN. Захід відбувся в готелі «Русь» за участі провідних спеціалістів DAIKIN EUROPE N.V. Метою семінару було навчання українських спеціалістів, надання їм нової технічної та маркетингової інформації, а також забезпечення особистого спілкування представників DAIKIN з українськими партнерами.

Упродовж жовтня Publicity Creating здійснювалася сервісна підтримка постійних клієнтів. Зокрема, у рамках ексклюзивної програми з мотивації та навчання персоналу було проведено чергові тренінги для топ-менеджерів та персоналу компанії «Рубін» (ТМ ColorWay). А для топ-менеджерів та керівництва компанії дистанційної торгівлі «Експрес-каталог» було проведено тренінг з підготовки спікерів до прес-заходів.

Інформаційно-аналітичним центром Publicity було проведено круглі столи у Києві, Донецьку та Дніпропетровську. Тематика усіх заходів стосувалася актуальної зараз проблеми профілактики й лікування вірусно-простудних захворювань, а також забезпечення дитбудинків лікарськими засобами. Заходи відбулися у провідних прес-центрах. Спікерами виступили урядовці обласних адміністрацій, вчені-медики та практикуючі лікарі-педіатри, представники благодійних фондів та дитячих будинків. Мета обговорень - звернути увагу громадськості на вчасну профілактику таких захворювань та ефективні способи їх лікування, особливо в дітей.

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Кваліфікований персонал та оптимізовані схеми роботи дозволяють приділяти достатньо уваги кожному клієнту, враховувати всі деталі при підготовці до заходів, забезпечувати не лише кількісні показники, а й відповідну сервісну підтримку. Сьогодні Publicity Creating обслуговує клієнтів трьома клієнт-сервіс групами у складі 3-4 співробітників кожна. До кінця 2010 року планується долучити ще одну групу фахівців».
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.