Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано з'їзд дилерів для компанії «ЕБМ-ПАПСТ Україна»
9 Березня 2011
 

Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року в рамках клієнтської програми «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому».



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року. Нами було виконано багато проектів, серед яких і захід для філії німецької компанії ebm-papst в Україні - компанії «ЕБМ-ПАПСТ Україна».

25 лютого 2011 фахівці Publicity Creating підготували і провели Перший з'їзд дилерів «ЕБМ-Папст Україна». На заході були присутні дилери з Києва, Харкова, Рівного, Донецька, Одеси, Севастополя.

У ході заходу дилери ознайомилися зі стратегією ebm-papst в світі та Україні, ознайомилися з новинками обладнання, новими технологіями GreenTech. Доповідачами на з'їзді виступили директор, топ-менеджери і фахівці компанії «ЕБМ-Папст Україна».
Також обговорювалися питання взаємовигідного співробітництва та спільні проекти.

Підтримка стосунків із партнерами по маркетинговому ланцюжку - один з ключових факторів розвитку компанії, і правильно проведені заходи для дилерів ефективно впливають на обсяги продажів материнської компанії. Таким чином, за допомогою Publicity Creating, компанія «ЕБМ-ПАПСТ Україна» ще більше збільшує обсяги продажів.

Захід було проведено на високому рівні, в руслі маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому».

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?