Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано всеукраїнську конференцію для дилерів DAIKIN
16 Квітня 2010
 

У квітні Publicity Creating було організовано всеукраїнську конференцію для дистриб’юторів та дилерів японської корпорації DAIKIN.



У квітні Publicity Creating було організовано всеукраїнську конференцію для дистриб’юторів та дилерів японської корпорації DAIKIN. Проект було виконано на замовлення європейської штаб-квартири цієї транснаціональної компанії - Daikin Europe N.V. (Брюссель).

Захід пройшов у київському готелі „Русь” у форматі технічного семінару, на якому були присутні більше 120 спеціалістів з усіх регіонів України. Насамперед, це представники авторизованих торгових партнерів DAIKIN в Україні та їх численні дилери.

Під час технічного семінару представник московського офісу компанії DAIKIN Europe N.V. ознайомив фахівців кліматичної галузі з технічними особливостями всіх типів обладнання, які DAIKIN реалізує на українському ринку в 2010 році, акцентуючи на нових розробках та модернізаційних нововведеннях.

„Ми регулярно співпрацюємо із європейською штаб-квартирою світового лідера кліматичного обладнання. У минулому році нами було організовано всеукраїнську конференцію дилерів DAIKIN у Туреччині, яка, за відгуками замовників, відбулася на дуже високому рівні. У нинішньому сезоні заплановано ще два заходи для партнерів DAIKIN, організаційну роботу по проведенню яких також виконає наша компанія”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?