Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано всеукраїнську конференцію для дилерів DAIKIN
16 Квітня 2010
 

У квітні Publicity Creating було організовано всеукраїнську конференцію для дистриб’юторів та дилерів японської корпорації DAIKIN.



У квітні Publicity Creating було організовано всеукраїнську конференцію для дистриб’юторів та дилерів японської корпорації DAIKIN. Проект було виконано на замовлення європейської штаб-квартири цієї транснаціональної компанії - Daikin Europe N.V. (Брюссель).

Захід пройшов у київському готелі „Русь” у форматі технічного семінару, на якому були присутні більше 120 спеціалістів з усіх регіонів України. Насамперед, це представники авторизованих торгових партнерів DAIKIN в Україні та їх численні дилери.

Під час технічного семінару представник московського офісу компанії DAIKIN Europe N.V. ознайомив фахівців кліматичної галузі з технічними особливостями всіх типів обладнання, які DAIKIN реалізує на українському ринку в 2010 році, акцентуючи на нових розробках та модернізаційних нововведеннях.

„Ми регулярно співпрацюємо із європейською штаб-квартирою світового лідера кліматичного обладнання. У минулому році нами було організовано всеукраїнську конференцію дилерів DAIKIN у Туреччині, яка, за відгуками замовників, відбулася на дуже високому рівні. У нинішньому сезоні заплановано ще два заходи для партнерів DAIKIN, організаційну роботу по проведенню яких також виконає наша компанія”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.