Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано технічний семінар для компании ЛІКОНД
25 Березня 2010
 

У середині березня Publicity Creating організувала одноденний технічний семінар для дилерів компанії ЛІКОНД – офіційного торгового представника DAIKIN в Україні.



У середині березня Publicity Creating організувала одноденний технічний семінар для дилерів компанії ЛІКОНД – офіційного торгового представника DAIKIN в Україні. Захід, який відбувся в конференц-залі готелю «Русь», відвідали понад 150 спеціалістів зі всіх регіонів країни.

Організаційна робота включала: підготовку поліграфічної продукції, підбір та оформлення залу, забезпечення презентаційним обладнанням, проведення акредитації учасників семінару, організація кава-пауз та фуршету.

Після завершення технічного семінару відбулося святкування дев’ятиріччя компанії ЛІКОНД, організаційну роботу з проведення якого також виконала Publicity Creating.

Зокрема, було організовано банкет на 150 персон. Під час свята гостей радували весняні квіткові композиції.

Незмінним ведучим на святкуванні був Народний артист України, відомий шоу-мен Євген Паперний.

Гості брали участь у тематичних вікторинах і отримували пам’ятні призи. Кульмінацією вечора стало винесення величезного святкового торта, прикрашеного корпоративною символікою та феєрверками.

„Проведення технічних семінарів, майстер-класів і презентацій є важливою частиною роботи з партнерами на ринку B2B. За допомогою таких заходів не лише здійснюється навчання, але й зміцнюється лояльність партнерів до компанії”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?