Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано технічний семінар для компании ЛІКОНД
25 Березня 2010
 

У середині березня Publicity Creating організувала одноденний технічний семінар для дилерів компанії ЛІКОНД – офіційного торгового представника DAIKIN в Україні.



У середині березня Publicity Creating організувала одноденний технічний семінар для дилерів компанії ЛІКОНД – офіційного торгового представника DAIKIN в Україні. Захід, який відбувся в конференц-залі готелю «Русь», відвідали понад 150 спеціалістів зі всіх регіонів країни.

Організаційна робота включала: підготовку поліграфічної продукції, підбір та оформлення залу, забезпечення презентаційним обладнанням, проведення акредитації учасників семінару, організація кава-пауз та фуршету.

Після завершення технічного семінару відбулося святкування дев’ятиріччя компанії ЛІКОНД, організаційну роботу з проведення якого також виконала Publicity Creating.

Зокрема, було організовано банкет на 150 персон. Під час свята гостей радували весняні квіткові композиції.

Незмінним ведучим на святкуванні був Народний артист України, відомий шоу-мен Євген Паперний.

Гості брали участь у тематичних вікторинах і отримували пам’ятні призи. Кульмінацією вечора стало винесення величезного святкового торта, прикрашеного корпоративною символікою та феєрверками.

„Проведення технічних семінарів, майстер-класів і презентацій є важливою частиною роботи з партнерами на ринку B2B. За допомогою таких заходів не лише здійснюється навчання, але й зміцнюється лояльність партнерів до компанії”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?