Стратегічні комунікації та PR
7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay
7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay в Україну (ТМ входить у ТОП-3 українського ринку сумісних витратних матеріалів).
У прес-конференції взяли участь керівники компанії „Рубін” та регіональний менеджер компанії IDC в Україні.
На загальному фоні падіння обсягів продажів на ринку ІТ (на 50-60%) сегмент витратних матеріалів зменшився всього на 16% і наразі є одним із найбільш перспективних напрямків IT-індустрії.
Великий інтерес у журналістів викликав позитивний досвід компанії „Рубін” – продажі продукції ТМ ColorWay у 1 півріччі цього року збільшилися більше ніж на 50% (порівняно із 2 півріччям 2008 р.). Спікери також розповіли про маркетингову та партнерську політику компанії, яка сприяла зростанню кількості дилерів у всіх регіонах.
Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „ТМ ColorWay сьогодні є одним із небагатьох успішних прикладів на українському ринку IT. Вагомий внесок у стійкі маркетингові позиції нашого клієнта робить комунікаційна програма, за допомогою якої вдалося домогтися високого рівня відомості бренду серед споживачів, а також сформувати лояльність партнерів по маркетинговому ланцюжку”.