Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано прес-конференцію для ТМ ColorWay
9 Жовтня 2009
 

7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay



7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay в Україну (ТМ входить у ТОП-3 українського ринку сумісних витратних матеріалів).

У прес-конференції взяли участь керівники компанії „Рубін” та регіональний менеджер компанії IDC в Україні.

На загальному фоні падіння обсягів продажів на ринку ІТ (на 50-60%) сегмент витратних матеріалів зменшився всього на 16% і наразі є одним із найбільш перспективних напрямків IT-індустрії.

Великий інтерес у журналістів викликав позитивний досвід компанії „Рубін” – продажі продукції ТМ ColorWay у 1 півріччі цього року збільшилися більше ніж на 50% (порівняно із 2 півріччям 2008 р.). Спікери також розповіли про маркетингову та партнерську політику компанії, яка сприяла зростанню кількості дилерів у всіх регіонах.

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „ТМ ColorWay сьогодні є одним із небагатьох успішних прикладів на українському ринку IT. Вагомий внесок у стійкі маркетингові позиції нашого клієнта робить комунікаційна програма, за допомогою якої вдалося домогтися високого рівня відомості бренду серед споживачів, а також сформувати лояльність партнерів по маркетинговому ланцюжку”.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.