Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано прес-конференцію для ТМ ColorWay
9 Жовтня 2009
 

7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay



7 жовтня 2009 р. В ІА „Українські новини” Publicity Creating було організовано прес-конференцію для компанії „Рубін” – ексклюзивного постачальника продукції ТМ ColorWay в Україну (ТМ входить у ТОП-3 українського ринку сумісних витратних матеріалів).

У прес-конференції взяли участь керівники компанії „Рубін” та регіональний менеджер компанії IDC в Україні.

На загальному фоні падіння обсягів продажів на ринку ІТ (на 50-60%) сегмент витратних матеріалів зменшився всього на 16% і наразі є одним із найбільш перспективних напрямків IT-індустрії.

Великий інтерес у журналістів викликав позитивний досвід компанії „Рубін” – продажі продукції ТМ ColorWay у 1 півріччі цього року збільшилися більше ніж на 50% (порівняно із 2 півріччям 2008 р.). Спікери також розповіли про маркетингову та партнерську політику компанії, яка сприяла зростанню кількості дилерів у всіх регіонах.

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „ТМ ColorWay сьогодні є одним із небагатьох успішних прикладів на українському ринку IT. Вагомий внесок у стійкі маркетингові позиції нашого клієнта робить комунікаційна програма, за допомогою якої вдалося домогтися високого рівня відомості бренду серед споживачів, а також сформувати лояльність партнерів по маркетинговому ланцюжку”.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?