Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано майстер-клас для проектувальників по обладнанню DAIKIN
22 Вересня 2009
 

17 вересня в Києві, у бізнес-центрі „Парус”, Publicity Creating було організовано майстер-клас для проектувальників і архітекторів-дизайнерів.



 

17 вересня в Києві, у бізнес-центрі „Парус”, Publicity Creating було організовано майстер-клас для проектувальників і архітекторів-дизайнерів „Застосування сучасних кліматичних рішень виробництва DAIKIN на будівельних об’єктах різного призначення”. Захід було підготовлено  для компанії ЛІКОНД – авторизованого торгового партнера DAIKIN в Україні.
 
Про інновації в галузі кондиціонування повітря розповіли спеціалісти компаній DAIKIN Europe N.V. та ЛІКОНД. Майстер-клас відвідали понад 100 фахівців з Києва та інших регіонів країни, що свідчить про актуальність таких заходів.
 
Під час майстер-класу учасники також отримали інформацію про європейський досвід проектування, ознайомилися з реалізованими об’єктами, отримали практичні рекомендації з підбору кліматичного обладнання.
 
Після завершення заходу було організовано фуршет, під час якого учасники поспілкувалися в неформальній обстановці під звуки джазу.
 
„Ми порадили керівництву ЛІКОНД посилити співпрацю зі спеціалістами, які займаються проектуванням різних будівельних об’єктів, таким чином розширивши коло своїх потенційних партнерів. За відгуками учасників, захід пройшов на високому рівні і, ймовірно, стане щорічним”, - зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.
4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?