Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано круглий стіл для українського виробника „живої” косметики класу „люкс”
14 Червня 2010
 

8 червня Publicity Creating було організовано круглий стіл для українського виробника елітної „живої” косметики.



8 червня Publicity Creating було організовано круглий стіл для українського виробника елітної „живої” косметики. Захід відбувся в прес-центрі ІА УНІАН за участі експертів у галузі лікувальної косметології, медицини, а також представника ЦНСЕ „Тест”.

Під час круглого столу учасники обговорили тенденції розвитку ринку „живої” натуральної косметики в Україні і можливості виробництва якісної і конкурентноздатної косметичної продукції в нашій країні.

Зокрема, мова йшла про зростання рівня споживання натуральних органічних продуктів в Україні, що відповідає європейським та світовим тенденціям. Лише у 2009 році обсяг українського ринку органічних товарів збільшився у 2 рази. Проте натуральна продукція вітчизняного виробництва займає всього 10% ринку, решта 90% - це товари зарубіжного виробництва.

Експерти розповіли про вимоги до сировини, рецептур та технології виробництва натуральної косметики, про ознаки, за якими її можна відрізнити на полицях магазинів (насамперед, відсутність консервантів та невеликий термін зберігання 6-12 місяців). З проблем, що гальмують розвиток ринку, був названий зокрема недостатній рівень інформованості споживачів.

Учасники круглого столу зійшлись на думці, що в Україні є все необхідне для виробництва високоякісної натуральної косметики. Такі засоби, зроблені на основі натуральних компонентів (наприклад, рослинних олій, що вирощуються на території України), найкраще підходять для українських споживачів і дійсно містять у собі корисні „живі” компоненти, які відповідають генетичним особливостям населення.


„ТМ Iren Bukur – унікальне явище на вітчизняному косметичному ринку. Вона складає достойну конкуренцію відомим світовим брендам - не поступається їм за якістю, а ефективність засобів підтверджено клінічними дослідженнями. Тому наше завдання – донести конкурентні переваги української ТМ до вітчизняного споживача, сприяти насиченню інформаційного поля позитивними фактами”, - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?