Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано конкурс для журналістів
4 Лютого 2010
 

На початку лютого завершився щорічний конкурс для журналістів „Свіжа думка” на тему „кондиціонування/створення клімату”, який Publicity Creating шостий раз поспіль організовує для компанії ЛІКОНД



На початку лютого завершився щорічний конкурс для журналістів „Свіжа думка” на тему „кондиціонування/створення клімату”, який Publicity Creating шостий раз поспіль організовує для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні.

У 2009 році в конкурсі взяли участь 32 автори, які надали 36 статей різноманітної тематики, опублікованих у 25 ЗМІ (ділових, спеціалізованих, загальнопопулярних, а також на Інтернет-ресурсах). При цьому в конкурсі брали участь виключно редакційні матеріали нерекламного характеру.

Нагородження переможців (у номінаціях „краща стаття в діловому виданні”, „краща технічна стаття”, „краща стаття споживчої тематики”) було проведене під час прес-ланчу в ресторані японської кухні у центрі Києва. Журналістам вручили цінні призи від організаторів (компанії ЛІКОНД та Європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V) – кондиціонер і очищувачі повітря найновіших моделей.

«Конкурс „Свіжа думка” є „довгожителем” серед подібних заходів, оскільки проводиться уже вшосте і, за рішенням нашого клієнта, пройде і в 2010 році. Цей унікальний проект сприяє активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки. Завдяки активності журналістів постійно зростає рівень поінформованості спеціалістів і кінцевих споживачів, формується пул лояльних журналістів», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?