Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організовано конкурс для журналістів
4 Лютого 2010
 

На початку лютого завершився щорічний конкурс для журналістів „Свіжа думка” на тему „кондиціонування/створення клімату”, який Publicity Creating шостий раз поспіль організовує для компанії ЛІКОНД



На початку лютого завершився щорічний конкурс для журналістів „Свіжа думка” на тему „кондиціонування/створення клімату”, який Publicity Creating шостий раз поспіль організовує для компанії ЛІКОНД – офіційного торгового партнера японської корпорації DAIKIN в Україні.

У 2009 році в конкурсі взяли участь 32 автори, які надали 36 статей різноманітної тематики, опублікованих у 25 ЗМІ (ділових, спеціалізованих, загальнопопулярних, а також на Інтернет-ресурсах). При цьому в конкурсі брали участь виключно редакційні матеріали нерекламного характеру.

Нагородження переможців (у номінаціях „краща стаття в діловому виданні”, „краща технічна стаття”, „краща стаття споживчої тематики”) було проведене під час прес-ланчу в ресторані японської кухні у центрі Києва. Журналістам вручили цінні призи від організаторів (компанії ЛІКОНД та Європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V) – кондиціонер і очищувачі повітря найновіших моделей.

«Конкурс „Свіжа думка” є „довгожителем” серед подібних заходів, оскільки проводиться уже вшосте і, за рішенням нашого клієнта, пройде і в 2010 році. Цей унікальний проект сприяє активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки. Завдяки активності журналістів постійно зростає рівень поінформованості спеціалістів і кінцевих споживачів, формується пул лояльних журналістів», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.