Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організована Четверта конференція українських дилерів DAIKIN
27 Травня 2009
24 – 27 травня 2009 р. в Туреччині відбулася Четверта конференція українських дилерів DAIKIN, організована Publicity Creating на замовлення Daikin Europe N.V. і компанії "Ліконд". 


24 – 27 травня 2009 року в Туреччині відбулася Четверта конференція українських дилерів DAIKIN, організована компанією Publicity Creating на замовлення європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V. і компанії "Ліконд", офіційного торгового партнера Daikin в Україні.

Захід був присвячений підсумкам 2008 року і стратегічним планам на майбутнє, також була розглянута маркетингова політика Daikin в умовах фінансово-економічної кризи, перспективні напрямки і "новинки" обладнання. Конференція проходила у готелі Limak Limra (м. Кемер, Туреччина).

У заході взяли участь більше ніж 250 представників компаній-дилерів ТМ DAIKIN з усіх регіонів України. Спеціальними гостями конференції стали представники Daikin Europe N.V. Крістоф Пірсман (Kristof Peirsman) і Кун Ван Вінендель (Koen Van Wynendaele). Також у рамках конференції з доповідями виступили керівники трьох компаній – дистриб'юторів Daikin в Україні: Володимир Степура ("Ліконд"), Володимир Руденко ("Даічі-Україна") і Євген Дем'яненко ("Клондайк").

У рамках конференції, крім офіційної частини була організована розважальна програма і спортивні заходи. Відбувся традиційний футбольний чемпіонат DAIKIN. Наприкінці кожного дня проходили вечірні заходи в форматі гала-вечерь. Концертна програма включала виступи українських зірок – групи "Алібі", Тіни Кароль, а також турецьких артистів оригінального жанру (факір-шоу). Фіналом заключного вечора став грандіозний фейєрверк, після якого гостям винесли величезний торт. Ведучим заходів був Максим Неліпа.

Publicity Creating здійснений повний комплекс заходів по розробці, організації і проведенню конференції. Перший етап включав створення концепції конференції, фірмового стилю, сценаріїв усіх заходів у рамках проекту, підготовку необхідних матеріалів (Пакет учасника тощо), інформування учасників, співробітництво з туроператором й іншими підрядними організаціями. Другий етап безпосередньо пов'язаний із проведенням конференції в Туреччині.

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, заходи такого формату позитивно впливають на формування лояльного відношення до виробників у секторі В2В: "Конференція стала позитивним і консолідуючим елементом у непростий час, важливим фактором підтримки партнерів Daikin в Україні. Відгуки, отримані від нашого клієнта і учасників конференції, свідчать, що всі заплановані заходи пройшли на високому рівні", - зазначив він.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?