Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating організована Четверта конференція українських дилерів DAIKIN
27 Травня 2009
24 – 27 травня 2009 р. в Туреччині відбулася Четверта конференція українських дилерів DAIKIN, організована Publicity Creating на замовлення Daikin Europe N.V. і компанії "Ліконд". 


24 – 27 травня 2009 року в Туреччині відбулася Четверта конференція українських дилерів DAIKIN, організована компанією Publicity Creating на замовлення європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V. і компанії "Ліконд", офіційного торгового партнера Daikin в Україні.

Захід був присвячений підсумкам 2008 року і стратегічним планам на майбутнє, також була розглянута маркетингова політика Daikin в умовах фінансово-економічної кризи, перспективні напрямки і "новинки" обладнання. Конференція проходила у готелі Limak Limra (м. Кемер, Туреччина).

У заході взяли участь більше ніж 250 представників компаній-дилерів ТМ DAIKIN з усіх регіонів України. Спеціальними гостями конференції стали представники Daikin Europe N.V. Крістоф Пірсман (Kristof Peirsman) і Кун Ван Вінендель (Koen Van Wynendaele). Також у рамках конференції з доповідями виступили керівники трьох компаній – дистриб'юторів Daikin в Україні: Володимир Степура ("Ліконд"), Володимир Руденко ("Даічі-Україна") і Євген Дем'яненко ("Клондайк").

У рамках конференції, крім офіційної частини була організована розважальна програма і спортивні заходи. Відбувся традиційний футбольний чемпіонат DAIKIN. Наприкінці кожного дня проходили вечірні заходи в форматі гала-вечерь. Концертна програма включала виступи українських зірок – групи "Алібі", Тіни Кароль, а також турецьких артистів оригінального жанру (факір-шоу). Фіналом заключного вечора став грандіозний фейєрверк, після якого гостям винесли величезний торт. Ведучим заходів був Максим Неліпа.

Publicity Creating здійснений повний комплекс заходів по розробці, організації і проведенню конференції. Перший етап включав створення концепції конференції, фірмового стилю, сценаріїв усіх заходів у рамках проекту, підготовку необхідних матеріалів (Пакет учасника тощо), інформування учасників, співробітництво з туроператором й іншими підрядними організаціями. Другий етап безпосередньо пов'язаний із проведенням конференції в Туреччині.

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко, заходи такого формату позитивно впливають на формування лояльного відношення до виробників у секторі В2В: "Конференція стала позитивним і консолідуючим елементом у непростий час, важливим фактором підтримки партнерів Daikin в Україні. Відгуки, отримані від нашого клієнта і учасників конференції, свідчать, що всі заплановані заходи пройшли на високому рівні", - зазначив він.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций