Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating допомагає просувати енергоефективні системи на Півдні України
3 Жовтня 2011
 

PR-проекти: Наприкінці вересня 2011 року в Одесі відбувся технічний семінар, присвячений альтернативним системам опалення DAIKIN Altherma, організований Publicity Creating для DAIKIN EUROPE NV (Брюссель).



 

Наприкінці вересня 2011 року в Одесі відбувся технічний семінар, присвячений альтернативним системам опалення DAIKIN Altherma, організований Publicity Creating для DAIKIN EUROPE NV (Брюссель).
На семінарі були присутні близько 80 технічних фахівців з усіх регіонів України, перед якими виступили українські та зарубіжні експерти.
Презентована в ході заходу комплексна система DAIKIN Altherma – це інноваційний продукт в лінійці екологічних та енергоефективних рішень від корпорації DAIKIN (Японія). У Європі DAIKIN Altherma вже користується заслуженою популярністю, перш за все, завдяки високим показникам енергозбереження та багатофункціональності. Так, за допомогою системи DAIKIN Altherma можна вирішити багато завдань: опалення, охолодження, забезпечення побутовою гарячою водою. Найважливішою перевагою даної системи є також екологічність – обладнання використовує енергію з поновлюваних джерел (вода, повітря, земля) і не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Інтерес аудиторії семінару до DAIKIN Altherma підтверджує: системи обігріву на поновлюваних джерелах енергії стають все більш популярними і в нашій країні.
«Організація і PR-супровід даного семінару – черговий успішний проект за більш ніж семирічну історію нашої співпраці з компанією DAIKIN. За цей час компанія Publicity Creating організувала низку технічних семінарів, всеукраїнську конференцію дилерів DAIKIN в Туреччині, а також комплексні рекламні та PR-кампанії для ТМ DAIKIN в Україні.», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.


25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.