Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating допомагає просувати енергоефективні системи на Півдні України
3 Жовтня 2011
 

PR-проекти: Наприкінці вересня 2011 року в Одесі відбувся технічний семінар, присвячений альтернативним системам опалення DAIKIN Altherma, організований Publicity Creating для DAIKIN EUROPE NV (Брюссель).



 

Наприкінці вересня 2011 року в Одесі відбувся технічний семінар, присвячений альтернативним системам опалення DAIKIN Altherma, організований Publicity Creating для DAIKIN EUROPE NV (Брюссель).
На семінарі були присутні близько 80 технічних фахівців з усіх регіонів України, перед якими виступили українські та зарубіжні експерти.
Презентована в ході заходу комплексна система DAIKIN Altherma – це інноваційний продукт в лінійці екологічних та енергоефективних рішень від корпорації DAIKIN (Японія). У Європі DAIKIN Altherma вже користується заслуженою популярністю, перш за все, завдяки високим показникам енергозбереження та багатофункціональності. Так, за допомогою системи DAIKIN Altherma можна вирішити багато завдань: опалення, охолодження, забезпечення побутовою гарячою водою. Найважливішою перевагою даної системи є також екологічність – обладнання використовує енергію з поновлюваних джерел (вода, повітря, земля) і не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Інтерес аудиторії семінару до DAIKIN Altherma підтверджує: системи обігріву на поновлюваних джерелах енергії стають все більш популярними і в нашій країні.
«Організація і PR-супровід даного семінару – черговий успішний проект за більш ніж семирічну історію нашої співпраці з компанією DAIKIN. За цей час компанія Publicity Creating організувала низку технічних семінарів, всеукраїнську конференцію дилерів DAIKIN в Туреччині, а також комплексні рекламні та PR-кампанії для ТМ DAIKIN в Україні.», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.


20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?