Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating: конкурсу "Свіжа думка"- 5 років
2 Лютого 2009
2 лютого 2009 року було оголошено переможців конкурсу "Свіжа думка-2008", організатором якого вже п'ятий рік поспіль є компанія "Ліконд",  за підтримки європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V.

 



2 лютого 2009 року в кав'ярні "Кафка" (Арена-Сіті) було оголошено переможців конкурсу "Свіжа думка-2008", організатором якого вже п'ятий рік поспіль є компанія "Ліконд", за підтримки європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V. , та за PR- партнерства компанії Publicity Creating.

Конкурс "Свіжа думка" проводиться з метою сприяння активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки. У 2008 році в конкурсі взяли участь 33 статті від 20 учасників, опубліковані в 19 виданнях різної тематики (спеціалізовані, ділові, споживчі).

Конкурсні работи оцінювалися в трьох номінаціях: "Краща технічна стаття", "Краща стаття споживчої тематики", "Краща стаття ділового спрямування".

У 2009 році, незважаючи на економічну кризу, організатори вирішили продовжити конкурс "Свіжа думка".

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "Конкурс "Свіжа думка" є довгожителем на ринку. Успіху проекту слугували якість організації, об'єктивність оцінки та довіра клієнта".
 

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?