Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / PR на аграрному ринку: підсумки опитування
2 Квітня 2019
 

В опитуванні взяли участь представники понад 150 компаній.



Компанією  Publicity Creating було проведено телефонне опитування представників компаній-операторів аграрного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 150 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій,  обсягів бюджетів, що виділяються на PR-діяльність, а також співпраці із спеціалізованими агенціями.

За результатами опитування, абсолютна більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 89% опитаних. 

 Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у спеціалізованих виставках і конференціях, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в Інтернеті, прес-релізи, проведення власних піар-заходів для партнерів і клієнтів, тощо. Більшість опитаних представників компаній схиляються до думки, що найбільш ефективним є комплекс інструментів, активностей та заходів, а не якісь окремі з них.

На запитання анкети «Який PR-бюджет  Ви вважаєте достатнім для просування  компанії, що входить в ТОП-10 Вашого ринку (на період 6-12 місяців)», були отримані наступні відповіді:

•             До 150 тис. грн. – 26%

•             Від 151 до 500 тис. грн.- 55%

•             Понад 500 тис. грн. – 19%

 Щодо залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних PR-програм та окремих PR-активностей, то понад 60% респондентів  з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності,  практикують комбіновану схему: частину робіт виконують самостійно, а  частину доручають зовнішнім структурам чи фахівцям. При цьому, зовнішнім структурам переважно доручають більш складні або більш масштабні завдання (розробка стратегії чи комунікаційної програми на 1-2 роки,  організація PR-заходів чи прес-заходів, написання серії піар-матеріалів, тощо). Ще 15% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і понад 20% виконують роботи виключно власними силами.

 «Аграрний ринок є одним з найбільш перспективних в Україні, тому цікаво було дізнатись, наскільки широко використовуються на даному ринку піар-інструменти та які обсяги бюджетів оператори ринку вважають достатніми для просування. В цілому, дані опитування свідчать про активне використання піар-інструментів у діяльності агрокомпаній. Проте, відчувається нестача стратегічного і комплексного підходу до PR-просування, а відсутність стійкого досвіду роботи з професіональними структурами не дає можливості отримати прогнозовані та суттєві результати від PR-діяльності у площині маркетингу. Тому у сфері PR український агроринок є також дуже перспективним», - відзначила Руслана Плис, PR-консультант, Account Director Publicity Creating.

*Опитування проводилось з листопада 2018 р. по лютий 2019 р. В опитуванні взяли  участь 152  компанії, що працюють у різних напрямках українського агроринку.

 

20 березня 2019 р.

Довідка:

Publicity Creating успішно працює на українському ринку 21 рік, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації та PR. Компанія входить в ТОП найбільш відомих та найбільш професійних PR-агенцій України, багато років є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано  1500 проектів  для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С.

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення