Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Підтримка партнерської програми філії ebm-papst в Україні
10 Березня 2010
 

У 2009 році компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала партнерську програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні.



У 2009 році компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating реалізувала партнерську програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні. Програма була направлена на зміцнення стосунків із партнерами компанії, пошук нових клієнтів та партнерів, а також допомога вже існуючим у веденні бізнесу.

В рамках цієї програми спеціалісти Publicity Creating висвітлювали усі партнерські заходи, що проводилися ebm-papst в Україні, у друкованих та Інтернет-ЗМІ.
Наприклад, Publicity Creating було висвітлено у прес-релізах такі заходи, як технічні семінари «ЕБМ-Папст Україна» на тему «Підвищення ефективності продажу устаткування на основі ЕС-техніки» для компаній «ПВК», «Вентиляційні системи» і «Вентсервіс».

Також, у 2009 році Publicity Creating висвітлювало у ЗМІ приїзд вищого керівництва групи компаній ebm-papst. У Києві вперше побував голова ради директорів групи ebm-papst пан Ганс Йохен Байльке.

Окрім цього, Publicity Creating активно висвітлювала у ЗМІ тему укріплення зв’язків філії ebm-papst в Україні із вітчизняними ВНЗ, що випускають фахівців для енергетичного, опалювального і вентиляційного ринків.

Всього було отримано понад 180 публікацій про різні аспекти роботи із партнерами філії еbm-papst в Україні.

Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «На PR ринку в секторі B2B наша компанія займає провідні позиції. Наші фахівці дуже чітко працюють із ключовими аудиторіями, насамперед дилерами та партнерами, а також ЗМІ Поставлені клієнтом завдання були повністю виконані, а наша робота в цілому сприяла збільшенню обсягів продаж, зростанню кількості клієнтів та розвитку репутації еbm-papst на будівельному ринку України».

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?