Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Нове вирішення PR-завдань для компаній агро-сектору від Publicity Creating
10 Березня 2011
 

Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року для групи компаній BIONA - вітчизняного виробника біопрепаратів для агро-сектору.



Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating в рамках клієнтської програми «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому» підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року для групи компаній BIONA - вітчизняного виробника біопрепаратів для агро-сектору.

1 лютого 2011 було проведено круглий стіл для групи компаній BIONA на тему «Екологічне сільське господарство: українські перспективи», за участю представників профільного міністерства, наукових співробітників і експертів. Захід зібрав більше 40 журналістів, у тому числі зі спеціалізованих ЗМІ агро-ринку, а також представників провідних телеканалів України.

У процесі підготовки перед Publicity Creating були поставлені досить амбіційні завдання: залучення уваги ЗМІ до тематики екологічного сільського господарства в України, а також формування пулу лояльних журналістів «з нуля».

Вони були вирішені дуже успішно - вже на сьогодні отримано понад сто публікацій з цієї теми, і група компаній BIONA стала відома у медіа як інноваційне підприємство, яке не тільки розвиває український ринок біопрепаратів для сільського господарства, але й сприяє інформуванню суспільства про його переваги. Вагомим фактором успішності заходу було залучення авторитетних експертів Мінагрополітики та науковців. Дата проведення заходу була вибрана також дуже вдало – саме 1 лютого у Верховній Раді України розглядали в першому читанні Закон про органічне сільське господарство.

Також, 3 лютого, в рамках виставки ІнтерАгро 2011, для групи компаній BIONA був проведений семінар «Ефективні технології вирощування сої». Семінар був орієнтований на агрономів і представників агро-господарств.

Головним завданням, яке успішно вирішено в ході заходу, було залучення нових партнерів і клієнтів: багато хто з понад 200 учасників семінару висловили готовність до співпраці.

Крім цього, Publicity Creating було проведено відеосесію з представниками групи компаній BIONA, сюжети за результатами якої допоможуть інформаційним повідомленням досягти цільової аудиторії.

Як відомо, за допомогою відео стає можливою передача набагато більшої кількості інформації, ніж за допомогою традиційних текстових матеріалів. Поширення відео-матеріалів – інноваційна й ефективна методика просування, яка допомагає практично всім клієнтам Publicity Creating досягати високих маркетингових результатів.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?