Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Мерія Миколаєва готова до активного формування позитивного іміджу міста та області
16 Червня 2007

16 липня у Миколаєві відбувся круглий стіл "Роль PR  у формуванні інвестиційної привабливості та позитивного іміджу Миколаїва та області". У заході, організованому за ініціативою  Publicity Creating, прийняли участь перші особи міста, керівники громадських організацій, представники великих миколаївських підприємств та журналісти регіональних ЗМІ.



16 липня у Миколаєві відбувся круглий стіл "Роль PR  у формуванні інвестиційної привабливості та позитивного іміджу Миколаїва та області". У заході, організованому за ініціативою  Publicity Creating, прийняли участь перші особи міста, керівники громадських організацій, представники великих миколаївських підприємств та журналісти регіональних ЗМІ. 


Міський голова Миколаєва Володимир Чайка у вступному слові підкреслив важливість позитивного іміджу для економічного розвитку міста і області в цілому, розказав про реальні кроки муніципальної влади по налагодженню контактів із зарубіжними країнами по різним напрямкам співробітництва.


Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко підкреслив, що до формування іміджу регіону необхідно залучати громадські організації та незалежний PR-фахівців. Особливо потрібно залучати великі підприємства, що є регіональними лідерами. Адже у хорошій репутації міста та області зацікавлені усі. Першими кроками може бути створення робочої групи та громадської ради по формуванню позитивного іміджу Миколаївської області.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?