Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Минуло понад два роки з моменту відкриття ОptimaHouse
25 Жовтня 2017
 

Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості



Минуло понад два роки з моменту урочистого відкриття ОptimaHouse - першого в Україні серійного енергоефективного заміського будинку, який був створений на основі європейських концепцій «Мультткомфортний дім» і «Активний дім», і спеціально адаптований для українського ринку.

Досягнуті показники енергоефективності не лише підтвердили попередні прогнози і розрахунки, а й перевершили очікування учасників проекту. OptimaHouse - це реальний приклад того, як орієнтація на енергозбереження і екологічність чудово поєднується не тільки з високим рівнем комфорту, але й з економічною вигодою для споживачів.

У вересні 2017 року проект OptimaHouse потрапив в шорт-лист конкурсу Active House Label Award 2017 і був визнаний найкращою спорудою. Тепер в Україні офіційно є 1-й Активний будинок - OptimaHouse.

Як зазначив архітектор проекту Олександр Кучерявий: «Я задоволений показниками, вони повністю підтвердились. Це дозволяє з упевненістю стверджувати, що складання Радару Активного Дому дозволяє збалансувати 9 показників ще на стадії проектування і є дуже ефективним інструментом для створення комфортного, енергоефективного житла».

 Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості. Починаючи зі старту будівництва в серпні 2015 року, він незмінно привертав увагу фахівців, державних чиновників, експертів і споживачів. За 2 роки безпосередньо у будинку було проведено понад 70 заходів - семінарів і презентацій для фахівців, тематичних зустрічей для архітекторів і дизайнерів, екскурсій для споживачів і студентів. В цілому, будинок відвідали понад 2500 чоловік. Різні аспекти будівництва і експлуатації OptimaHouse висвітлювались в багатьох публікаціях загальноукраїнських ЗМІ, журналісти спеціалізованих та популярних видань неодноразово виїздили на об'єкт для репортажів і фотосесій.

Publicity Creating співпрацює з проектом OptimaHouse більше 3-х років, виконуючи роботи по організації прес-заходів, підготовки та розповсюдження прес-релізів, проектному консалтингу, відео- і фотозйомці на об'єкті.

 Сьогодні OptimaHouse,  як і раніше,  відкритий для відвідувань. Тут можна отримати консультацію фахівців, ознайомитися з технологіями та обладнанням, що використовується,  і головне - особисто переконатися в комфортності і привабливості сучасного енергоефективного будинку.

    Проект OptimaHouse реалізований 6-ма компаніями: «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна» (ТМ ISOVER, Rigips, Weber), «ВЕЛЮКС Україна» (ТМ VELUX), «ВЕКА Україна» (ТМ VEKA), «Шнейдер Електрік Україна» (ТМ Schneider Electric), «Метротайл-УКРАЇНА» (ТМ Metrotile) і ОК «ЖБК «Доступне житло України» (ТМ Доступне житло). Організатори проекту надали найсучасніші матеріали і рішення для будівництва і оснащення будинку.

      

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?